Avto.info

Subaru XV e-BOXER

S pomočjo elektrike je čistejši in bolj suveren

Subaru VX je po svetu našel že več kot 1,3 milijona kupcev, zato je jasno, da je bil (skupaj s foresterjem) prvi deležen blage elektrifikacije.

Avtor: Gašper Stamač / Foto: GS, Subaru
Petek, 24. januar 2020

Model XV druge generacije (če odmislimo njegovega predhodnika imprezo VX) je na trgu že več kot dve leti. Najprej je bil na voljo z 1,6 in 2,0-litrskim bencinskim motorjem, sedaj pa je prišel čas še za prvo kombinacijo bencinarja in elektromotorja. Pri prvem Subarujevem blagem hibridu dvolitrskemu atmosferskemu motorju s 110 kW (150 KM) družbo dela majhen elektromotor z močjo 12,3 kilovata (16,7 KM), ki je vgrajen v ohišje poznanega brezstopenjskega menjalnika lineartronic. Elektromotor črpa energijo iz baterije z vsega 0,56 kWh kapacitete, a deloma vseeno vsaj pogleduje proti razredu »pravih« hibridov. Ob previdnem ravnanju s stopalko za plin je namreč možno voziti le na elektriko, a največ kilometer in pol. Uradno naj bi na račun elektro pomoči porabil do 11 odstotkov manj goriva in temu primerno zmanjšal tudi izpust CO2.

Hibridni dodatek mu v primerjavi z 1,6-litrsko izvedbo poveča maso le za 128 kilogramov, tako da masa znaša 1553 kilogramov. Ob tem bgrajena baterija ni terjala nobenega odrekanja pri prtljažnem prostoru. Ta še vedno meri 385 litrov, ob podrtih zadnjih sedežih pa 1.310. Tudi sicer je notranjost enaka kot pri ostalih različicah, kar pomeni, da je kakovostno narejena, izbrani materiali so trpežni, a vseeno prijetni na otip, založenost s sodobno tehnologijo pa na zelo visoki ravni. Varnost je vrhunska, za kar med drugim poskrbi tudi sistem stereo kamer eyesight, ki omogočata napredne funkcije kot so opozorilo pri nenamerni menjavi voznega pasu, aktivni tempomat in samodejno zaviranje v sili.

Na prvi vožnji smo imeli priložnost voziti po precej zahtevnem terenu, ki ga križancem sicer ne bi privoščili, XV pa ga je premagal brez najmanjše težave. Obut v cestne (zimske) pnevmatike, od tal odmaknjen za kar 22 centimetrov in s pomočjo vrhunskega simetričnega štirikolesnega pogona se niti enkrat ni znašel pred prehudim izzivom, ampak je teren premagoval, tudi na račun naprednega pogonskega programa X-mode.

Pri nas bo hibridnega XV mogoče kupiti od februarja dalje, zanj pa bo treba odšteti najmanj 33.140 evrov. Cena že vključuje kovinsko barvo in je natanko 6.500 evrov višja od enako opremljene 1,6-litrske izvedbe. Več o japonskem posebnežu boste lahko prebrali v novi številki naše tiskane izdaje (AF 247).

Oddaj komentar

Novo: podaljšanje prometnih dovoljenj preko spleta

Vlada je v okviru ukrepov proti širjenju koronavirusa 16. marca 2020 sprejela Odlok
Novice

Prevzel novega BMW-ja M5, totalka po 11 kilometrih

V ameriškem mestu Baltimore je imel novopečeni lastnik belega BMW-ja M5 res veliko
Novice

Razkošna predelava notranjosti za mercedes-AMG G63

Modeli mercedes-AMG v enem paketu združujejo Mercedesovo razkošje in zmogljiv
Novice

Poziv voznikom: V času epidemije bodite še bolj previdni!

Lepo vreme je minuli konec tedna kljub trenutnim razmeram na slovenske ceste pr
Novice

Vesela novica: Kitajske tovarne in prodajni saloni se odpirajo

Medtem ko se zaradi epidemije koronavirusa zapirajo proizvodne linije po vsem svetu,
Novice

Veliki SUV razkrit še pred uradno premiero

Glede na videno je jasno, da sorento raste in vse bolj prehaja v prestižne vode. Ob
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.