Suzuki ignis 1.2 VVT hibrid allgrip elegance
Majhen in bogat paket
- Prenovljeni ignis je dobil nov, z blagim hibridom podprt motor z 61 kW (83 KM)
- S ceno 15.880 evrov in bogato opremo je najboljši štirikolesno gnan malček
Sobota, 20. februar 2021
Zaradi majhnih zunanjih mer je izjemno okreten, v notranjosti pa presenetljivo prostoren – ob nazaj pomaknjenima zadnjima sedežema (vzdolžno ju pomikate neodvisno) je tam za odrasla človeka popolnoma dovolj prostora, prtljažnik je ob tem spodobne velikosti. Notranjost je sicer precej plastična, a ergonomsko učinkovita.
Prav tak je Suzukijev štirikolesni pogon z dodatnimi funkcijami (samodejno zaviranje pri vožnji navzdol, terenska vožnja), ki je suveren tudi na brezpotjih in manj zahtevnih terenih, predvsem pa na podlagi s slabšim oprijemom prispeva k potrebni zanesljivosti.
Poleg pogona je njegov adut prostorna in z vzdolžno pomičnima zadnjima sedežema prilagodljiva notranjost.
S prenovo je poleg osvežene maske dobil še z blagim hibridom podprt 1,2-litrski motor – gre za nov agregat, ki je z 61 kW (83 KM) nekaj šibkejši, s sekundo slabšim pospeškom do stotice nekoliko manj poskočen in s porabo pod šestimi litri dobrega pol litra (na testu) varčnejši od predhodnika. V nižjih prestavah solidnega petstopenjskega menjalnika je prijetno živahen, v višjih pričakovano manj, a se tudi pri hitrostih, ki so blizu avtocestnim, počuti razmeroma dobro. Lega na cesti je prijetno
čvrsta, zvočna zatesnjenost nekoliko slabša.
Končnih 16 tisočakov na prvi pogled sicer ni malo, a za odličen štirikolesni pogon in polno založen paket opreme popolnoma upravičeno. Pravzaprav je ignis s skromnejšo opremo in dobrimi 14 tisočaki eden najcenejših štirikolesno gnanih avtomobilov pri nas (seveda je na voljo tudi zgolj s sprednjim pogonom) in neposredni tekmec fiata pande. Ta je z upoštevanimi 2.500 evri popusta še 80 evrov cenejša, a italijanko japonec v marsičem prekaša – tako z voznimi lastnostmi kot prostornejšo in
prilagodljivo notranjostjo.
Suzuki ignis 1.2 VVT hibrid allgrip elegance |
Vozilo in motor: kombilimuzina, 5 vrat, 4 sedeži; Motor: bencinski, vrstni štirivaljnik, 1.197 ccm, 61 kW (83 KM) pri 6.000/min, 107 Nm pri 2.800/min; Menjalnik: ročni, 5-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 3.700 x 1.690 x 1.605 mm; Medos. razdalja: 2.435 mm; Pnevmatike: 175/60 R16; Masa/nosilnost: 985/420 kg; Prtljažnik: 204–1.086 l. |
Največja hitrost: 165 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 12,8 s; Poraba goriva (WLTP): 5,4 l/100 km; Povprečje na testu: 5,8 l/100 km; Izpust CO2: 123 g/km. |
Cena: osnovni model (ignis 1.2 VVT hibrid comfort): 11.580 €, testno vozilo: 16.130 €; Magyar Suzuki Zrt., podružnica v Sloveniji. |
pogon, prostorna in prilagodljiva notranjost | malce slabša zvočna zatesnjenost, infotainment | brez napak |
Oznake:
- allgrip
- Avto fokus
- hibrid
- ignis
- štirikolesni pogon
- suzuki
- test