Mercedez-benz razred C
To je novi mercedes razreda C z dizajnom in tehnologijo razreda S
Vsi motorji v ponudbi so elektrificirani, ročnega menjalnika ni več.
Torek, 23. februar 2021
Mercedes-benz je uradno predstavil novi razred C, ki je eden najbolje prodajanih hišnih modelov; od leta 1982 so namreč prodali 10,2 milijona primerkov, še danes pa poleg razreda E in S ostaja steber znamke, kljub vedno bolj priljubljenim športnim terencem.
Nova generacija prinaša nekaj opaznih sprememb v filozofiji blagovne znamke, saj bodo vse izvedbe opremljene z elektrificiranimi pogonskimi sklopi. Zunanjost sicer ni drastično spremenjena in sledi ostalim modelom, v notranjosti pa se zgleduje po večjem bratu razreda S in prinaša nekaj svežine. Ta je, jasno, izdatno digitalizirana z vodoravnim digitalnim zaslonom pred voznikom, diagonala katerega lahko meri 26 ali 31,2 centimetra (10,25 ali 12,3 palca) in dodatnim zaslonom na sredinski konzoli , ki odvisno od opreme meri 24,1 ali 30,2 centimetra (9,5 ali 11,9 palca). Vključeval bo najnovejši MBUX vmesnik, ki podpira glasovno upravljanje in digitalnega asistenta.
Novinec je zrasel v skoraj vseh pogledih: medosna razdalja je večja za poltretji centimeter, tako da imajo potniki na zadnjih sedežih nekaj več prostora za noge. V primerjavi z generacijo, ki se poslavlja, je daljši za 65 milimetrov in širši za 10 milimetrov, a obenem tudi nižji za 10 milimetrov. Serijsko je opremljen z visokozmogljivimi LED žarometi, v okviru dodatne opreme pa bo na voljo tudi napreden svetlobni sistem Digital Light. Ta preprečuje bleščanje in omogoča "komunikacijo" s pešči ali ostalimi vozniki tako, da na površino pred vozilom nariše opozorilne simbole.
Sprva bo na voljo s štirivaljnimi motorji, ki bodo podprti z blagim hibridom. To bodo 1,5-litrski turbobencinski štirivaljnik z razponom moči med 125 in 150 kilovati (med 170 in 204 KM), dvolitrski turbobencinar s 190 kilovati (258 KM) ter dvolitrski turbodizel z razponom moči med 120 in 195 kilovati (med 163 in 265 KM) Vsi motorji bodo na voljo le z devetstopenjskim samodejnim menjalnikom, ročni menjalnik se je umaknil iz ponudbe. Kot priključni hibrid bo nosil oznako C 300 e in bo na voljo v kombinaciji dvoitrskega štirivaljnika in 95-kilovatnega elektromotorja s skupno močjo 230 kW (313 KM) in 100 kilometrov električnega dosega.
Novo generacijo bodo izdelovali v tovarnah v Nemčiji, v Južni Afriki in na Kitajskem, na voljo pa bo v limuzinski, karavanski in all-terrain izvedbi. V salone prihaja letos poleti.
Oznake:
- Avto fokus
- mercedes
- nova generacija
- Novice
- razred C