Avto.info

Toyota C-HR 2.0 hybrid e-CVT GR sport

Rekreativec

  • Toyotina športno navdihnjena oznaka GR sport prinaša okus po športnosti, a z vsakdanjo uporabnostjo
  • Takšen C-HR predstavlja vrh ponudbe, ki poleg opazne zunanjosti prinaša še bogato opremo
Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Sobota, 18. junij 2022

Toyota C-HR je na trgu že od leta 2017 in je do danes doživela že eno temeljito prenovo. Takrat se je ponudbi pridružil zmogljivejši hibridni pogonski sklop z dvolitrskim bencinskim štirivaljnikom in sistemsko močjo 135 kW (184 KM). Nedavno je ponudbo dopolnila različica GR sport, ki z imenom sicer nakazuje izrazito športnost v slogu ekstremnega yarisa, a je tu zgodba bolj kot na vozniško izkušnjo osredotočena na videz.

GR sport je najvišji oziroma najdražji paket opreme, ki je na voljo z običajnimi (hibridnimi) pogonskimi sklopi. Testnega je poganjala prej omenjena močnejša kombinacija, ki je vse prej kot počasna in lahko do 100 km/h pospeši v 8,2 sekunde. Delovanje uravnava brezstopenjski menjalnik, ki ob zadostni zalogi moči in navora tudi ob priganjanju (skoraj) ne povzroča neprijetnega tuljenja. Če ste pazljivi, lahko brez vklopa bencinskega stroja na elektriko prevozite do dva kilometra in, kar je bolj pomembno, v mestu na elektriko vozite krepko več kot polovico časa. 

Glavne zasluge za nekoliko pristnejšo vozniško izkušnjo imajo 19-palčna platišča in trše nastavljeno podvozje.


Ker so na njem napisane črke GR, mi nismo bili tako varčni, ampak smo se bolj osredotočili na vozno dinamiko, ki jo ponuja. Tu se razlika do drugih izvedb prav gotovo pozna, saj je podvozje občutno trše, pa še serijska 19-palčna platišča ima nameščena. Nekoliko atraktivnejša zunanjost je nadgrajena še s tehniko LED za vsa svetila, vključno z zadnjima smernikoma, ki delujeta sekvenčno (učinek premikanja).

V notranjosti se športno navdihnjena tema nadaljuje s posebnim oblazinjenjem in okrasnimi rdečimi šivi. Ti so na usnjenem športnem volanu in sedežih, ki športnega videza ne podprejo z ravno izrazitim oprijemom. Sicer pa je GR sport opremljen s praktično vsem, kar C-HR ponuja, in s šibkejšim motorjem stane 31.800 evrov, z močnejšim 33.600, z naborom nekaj dodatkov za prestiž pa se po ceniku cena testnega avtomobila zaokroži na 36 tisočakov.
 

Toyota C-HR 2.0 hybrid e-CVT GR sport
 Vozilo in motor kompaktni križanec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor (z notranjim zgorevanjem): bencinski, vrstni štirivaljnik, 1.987 ccm, 112 kW (153 KM) pri 6.000/min, 190 Nm pri 4.400/min; Motor (električni): sinhronski, s stalnim magnetom, 80 kW (109 KM), 163 Nm; Sistemska moč: 135 kW (184 KM); Menjalnik: samodejni, brezstopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4.395 x 1.795 x 1.555 mm; Medos. razdalja: 2.640 mm; Pnevmatike: 225/45 R19; Masa/nosilnost: 1.485/445 kg; Prtljažnik: 358/1.141 l.
  Največja hitrost:  180 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 8,2 s; Poraba goriva (EU): 5,2 l/100 km; Povprečje na testu: 7,2 l/100 km; Izpust CO2: 119 g/km.
  Cena:  osnovni model (1.8 hybrid c-enter): 26.900 €, testno vozilo: 36.000 €; Toyota Adria, d. o. o., Ljubljana.
pogonski sklop, videz, vozne lastnosti preglednost nazaj, zastarela multimedija brez napak

Oddaj komentar

Hyundai nadaljuje z razvojem nove generacije bencinskih in dizelskih motorjev

Zdi se, da je svet ljubiteljev in poznavalcev avtomobilizma trenutno razdeljen na dv
Novice

Nekateri novi avtomobili so se v Nemčiji podražili tudi do 44 odstotkov!

Inflacija je očitno dosegla nove razsežnosti, podražitev novih avtomobilov pa je
Novice

Ima milijone, v filmih je vozil batmobila in forda GT40, zasebno pa ima 20 let starega pick-upa

Velike hollywoodske zvezde, kot je dobitnik oskarja in dvakratni prejemnik zlatega g
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.