Avto.info

Toyota C-HR

Toyota, kot je še ni bilo

Prva vožnja je potrdila, da povsem novi kompaktni križanec C-HR svojo drzno obliko opraviči tudi na cesti. Pelje se zares zelo dobro, preseneti pa še marsikje drugje.

Avtor: Gašper Stamač / Foto: Toyota
Ponedeljek, 28. november 2016

Toyota se je v iskanju svojega prostora v hitro rastočem razredu kompaktnih križancev odločila za povsem samosvojo pot. S povsem netipično potezo so na trg poslali najbolj futuristično in divje oblikovan avtomobil, kar so si ga lahko zamislili. C-HR se po velikosti uvršča na vrh visoko nasajenih malčkov in povsem na rep križancev C segmenta. Za zdaj bo 4,36 metra dolg avtomobil, ki je narejen na enaki platformi kot novi prius, pokrival oba, saj manjši križanec še ni v načrtih.

Drzno oblikovanje se nadaljuje tudi v notranjosti, kjer smo imeli spredaj med vožnjo občutek športne utesnjenosti, pa čeprav je prostora zadosti, medtem ko tudi zadnja klop ni utesnjena, a je malenkost klavstrofobična zaradi zajetnega C stebrička in visoko postavljenih stranskih stekel.

Mestno odmerjena oddaljenost karoserije od tal (le 14,5 centimetra) je že prvi pogoj, da se lahko dobro pelje. Drug je lepo uglašeno podvozje, tretji pa komunikativen volanski obroč. Čeprav smo v okolici Madrida odpeljali le okoli sto kilometrov, je bilo hitro jasno, da so v zagotavljanje užitkov za volanom vložili ogromno dela. Zato smo se vsi po vrsti spraševali, ali bo v prihodnosti C-HR dobil tudi kakšen športno zmogljiv motor. Za zdaj sta namreč v ponudbi le 1,2-litrski turbobencinar z 85 kW (116 KM) in iz priusa poznan hibridni sklop z 1,8-litrskim bencinarjem ter elektromotorjem. Hibrid ima pogon le na sprednji kolesi, 1,2-litrski motor pa je na voljo tudi s štirikolesnim pogonom, a le v kombinaciji z brezstopenjskim samodejnim menjalnikom (CVT).

Pri nas bo treba za ambicioznega novinca odšteti najmanj 19.250 evrov, za hibridnega 24.450 evrov, na naših cestah pa naj bi jih do konca prihodnjega leta vozilo vsaj 300. Več o občutkih izza volana in še o drugih pomembnih podrobnostih si preberite v dvojni zimski številki naše tiskane izdaje revije Avto fokus.

Oddaj komentar

To je nov in občutno modernejši volkswagen caddy

Peta generacija mestnega dostavnika in družinskega enoprostorca je popolnoma prenov
Novice

Skrivnostni Bugattijevi koncepti, ki niso bili predstavljeni javnosti

To niso domišljijske stvaritve amaterskega ljubitelja avtomobilizma, niti fantasti
Novice

Bentley continental GT kabriolet s 400.000 šivi v notranjosti

V svetu Bentleyjevega oddelka Mulliner je mogoče karkoli - petičnim kupcem ur
Novice

Veliki SUV razkrit še pred uradno premiero

Glede na videno je jasno, da sorento raste in vse bolj prehaja v prestižne vode. Ob
Novice

Novi passat bi bil lahko električen

Eden izmed predstavnikov znamke na ameriškem trgu, Johan de Nysschen, je med drugim
Novice

Urus, da te kap!

Karoserijski dodatki so, glede izbiro kupca, lahko izdelani iz steklenih vlaken, ble
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.