Avto.info

Toyota DriveMe

Inovativna hišna souporaba

Toyotin pilotni projekt souporabe vozil DriveMe je namenjen zaposlenim v ljubljanskem nakupovalnem središču BTC City.

Četrtek, 19. september 2019

DriveMe je projekt delitvene ekonomije avtomobilov, ki so ga pri podjetju Toyota Adria zasnovali v sodelovanju z BTC-jem in AV Living Lab. Gre za poskus optimizacije uporabe avtomobilov znotraj podjetij, saj so ti po besedah vodje projekta pri Toyoti Gašperja Piclja, večino časa parkirani.

Z vzpostavitvijo baze šestih avtomobilov v BTC-jevi Kristalni palači so za začetek souporabo ponudili šestim podjetjem. Tem so za sestanke in druge poslovne poti na voljo hibridi znamk Toyota in Lexus, ki jih za uporabo rezervirajo preko mobilne aplikacije ali prek spleta z računalnikom. Cene najema so odvisne od tipa vozila, saj ti rangirajo vse od toyote corolle do lexusa ES, pa tudi od trajanja najema ter prevožene kilometrine. Za enourno uporabo corolle je treba odšteti devet evrov, lexus ES pa zahteva 19 evrov. Izjeme so popoldanski najemi med tednom, celodnevni in vikend najemi, ko so cene nekoliko prilagojene. DriveMe je namreč namenjen tako poslovni kot osebni uporabi, na kar so bili pozorni pri ustvarjanju uporabniškega vmesnika. Pri tem je treba upoštevati, da bodo avtomobili v uporabi le tri mesece ali do 10.000 prevoženih kilometrov, kar zagotavlja poslovno reprezentativnost.

Projekt so z veseljem podprli v ljubljanskem BTC-ju, kjer aktivno iščejo načine za zmanjšanje števila avtomobilov s katerimi prihajajo obiskovalci. Vsako leto namreč beležijo obisk 12 milijonov avtomobilov. V DriveMe vidijo način, da bi nakupovalno središče prometno razbremenili tudi s strani tamkajšnjih zaposlenih, ki jih je kar 4.500.

Ob predstavitvi storitve Toyota DriveMe je predsednik Toyota Adrie, Kensuke Cučija, izpostavil zavezo »mobilnost za vse«: »Večina nas pozna kot avtomobilskega proizvajalca, vendar danes se osredotočamo na novo vizijo Toyote, na uresničevanje vizije mobilnosti za vse. Prizadevamo si za doseganje ciljev mobilnostne družbe in iskanja novih oblik mobilnosti kot odziv na različne potrebe uporabnikov. Odgovor na le – te danes predstavljamo novo obliko mobilnosti – Toyota DriveMe. Toyota se zaveda raznolikih potreb uporabnikov, ki ne vključujejo samo običajnega lastništva vozil, temveč tudi naraščajočo potrebo po skupni uporabi, kot je recimo skupna raba avtomobilov, ki jih ljudje uporabljajo zgolj takrat, ko jih potrebujejo. Vesel sem, da smo eden izmed prvih avtomobilistov, ki predstavljamo tovrstno storitev na slovenskih tleh. Še bolj sem vesel, da novo obliko mobilnosti soustvarjamo s partnerjema, družbo BTC in AV Living Lab.«

Miha Mermal, izvršni direktor za marketing in trajnostni razvoj družbe BTC, je poudaril trajnostno naravnanost družbe:

»V družbi BTC se že več kot 15 let načrtno ukvarjamo s trajnostnim razvojem v okviru Misije: Zeleno, ki daje pomemben poudarek tudi trajnosti mobilnosti. Projektov se vedno lotevamo s partnerji in jim ponudimo BTC City kot idealno okolje za preizkušanje in uvajanje sodobnih rešitev. Verjamem, da bodo tudi ugotovitve pilotskega projekta DriveMe, ki ga soustvarjamo s Toyoto Adria in AV Living Labom, prispevale k uvajanju Toyotine hišne souporabe vozil na drugih lokacijah in trgih. DriveMe vidimo kot obliko mobilnosti, ki nadgrajuje obstoječe poslovne modele delitvene ekonomije v BTC Cityju Ljubljana. Poslovnim najemnikom prinaša nove storitve, hkrati pa zmanjšuje potrebo po parkirnih prostorih.«

Vodja projekta Toyota DriveMe, Gašper Picelj, je zadovoljen in vesel ob pred-stavitvi nove mobilne rešitve:  »Zelo smo veselimo, da smo projekt souporabe avtomobilov v pol leta pripeljali na trg. Smo eden prvih avtomobilskih zastopni-kov, če ne celo edini, ki smo storitev v tej obliki predstavili na slovenskem trgu. Nova mobilnost je ena izmed prioritet Toyota Adrie v prihodnjih letih, tako da z optimizmom zremo v prihodnost.«

Daniel Avdagič, direktor družbe AV Living Lab, je poudaril, da je rešitev Toyota DriveMe plod slovenskega znanja: »AV Living Lab že od ustanovitve postavlja mejnike na področju mobilnosti. Lani smo s partnerji vzpostavili slovenski ekosistem za testiranje samovozečih vozil in kot prvi v Slovenijo pripeljali samovozeče vozilo. Letos pa smo organizirali mednarodno konferenco, na kateri smo iskali nove poslovne modele, ki nas bodo kratkočasili, ko nam več ne bo potrebno držati volana. Cilj AV Living Laba je snovanje novih poslovnih modelov na področju mobilnosti. Zato smo ponosni, da sodelujemo pri razvoju Toyotine nove storitve DriveMe, ki je prva rešitev na področju hišne souporabe vozil v regiji. Poslovni model je plod slovenskega znanja, po pilotskem projektu pri nas pa je že vse pripravljeno na širitev na druge trge.«

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.