Toyota RAV4
Vozili smo novi RAV4
V prodajne salone je zapeljala nova toyota RAV4; mi smo prve vtise nabirali v okolici Barcelone.
Sreda, 23. januar 2019
Avtomobil, ki je pred pol stoletja zaoral ledino, sedaj v svoji peti generaciji temelji na novi Toyotini platformi TNGA. V primerjavi s predhodnikom je za spoznanje krajši, nižji in širši, ob daljši medosni razdalj tudi prostornejši, kot celota pa bolj robustnega videza.
Notranjost pušča vtis kakovosti, s široko sredinsko konzolo s posrečeno kombinacijo klasičnih stikal in večnamenskega, na dotik občutljivega zaslona ter številnih uporabnih odlagalnih mest za drobnarije pa tudi funkcionalnosti. Notranjost je radodarno odmerjena, prtljažniku je s 580 litri za 79 litrov večji, kot pri predhodniku.
Pri pogonu je seveda poudarek na hibridu, kombinaciji bencinskega in električnega motorja s skupno močjo 160 kW (218 KM) pri verziji s sprednjim oziroma 163 kW (222 KM) v kombinaciji s štirikolesnim pogonom. Slednjega predstavlja dodaten električni motor na zadnji osi s 30 odstotki več navora kot prej in dodatnim sistemom, ki z zaviranjem posameznega kolesa izboljšuje oprijem na spolzki podlagi.
V ponudbi je še klasičen dvolitrski bencinar, ki bo v Evropi predstavljal okoli desetino prodaje, pri nas pa naj bi bilo vseh 425 v letošnjem letu prodanih vozil opremljenih s hibridnim pogonom.
Cene različice s pogonom na sprednjim kolesi se začenjajo pri 33.300 evrih, s štirikolesnim pri 36.500 evrih, ob popustih in različnih ugodnostih pa lahko računate na okoli 2.500 evrov prihranka.