Avto.info

Toyota supra

Za volanom novodobne japonske legende

Sedli smo za volan nove generacije japonske legende, pri kateri inženirji niso ničesar prepustili slučaju. Pri nas je s šestvaljnik strojem in 340 ”konji” na voljo od 72.900 evrov.

Petek, 15. november 2019

Začelo se je leta 2012 s skupnim projektom z BMW-jem. Kmalu je bila nared testna mula v podobi serije 3, ki so testirali na Nürburgringu in iz katere je izhajal razvoj novega BMW-ja Z4 in nove toyote super. Od tam naprej so nemški in japonski inženirji dela vsak zase in po besedaj Toyotinih mož sta nastala dva različna avtomobila.

Nova supra si tako z BMW-jevim roadsterjem deli nekaj sestavnih delov, predvsem v notranjosti, tisti, ki si bo oba avtomobila bolj pozorno ogledal, pa bo opazil tudi podobnosti v osnovni postavitvi armaturne plošče.

Supra je pravi športni avtomobil, pri katerem so poleg moči pomembna razmerja, tako merska kot glede razporeditve teže. In tu Japonci niso želeli sprejemati kompromisov. Zato so zasnovali kupe z dolgim nosom, kratko medosno razdaljo in širokima kolotekoma. Zelo pomembna je tudi razporeditev mase med sprednjo in zadnjo osjo, ki je tu v idealnem razmerju 50:50. Prav tako pomembna je tudi togost karoserije, ki se približuje tisti pri modelu LF-A, ki sodi v popolnoma drugi razred in je izdelan iz drugačnih materialov, obenem pa je kar dvakrat večja kot pri modelu GT-86. Omeniti velja še sistem nadzora vektorjev navora in aktivni športni diferencial.

Za pogon skrbi turbobencinski šestvaljnik z 250 kilovati (340 KM) moči in 500 Nm navora, ki je povezan z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom. To omogoča pospešek do stotice v 4,3 sekunde in doseganje elektronsko omejene končne hitrosti 250 kilometrov na uro.

Z novo japonsko raketo smo odpeljali nekaj spoznavnih krogov na dirkališču na Grobniku, kaj vse ta avtomobil zmore in kako zelo zabaven je lahko, pa nam je s ”pometanjem” zavojev pokazal nekdanji reli voznik Andrej Jereb.

Supra je pri nas trenutno na voljo le s šestvaljnim strojem v kombinaciji z opremo sport ali sport premium, ki prinaša malce več razkošja. Za prvo je treba odšteti 72.900 za drugo pa 76.100 evrov. V Slovenijo je prispel tudi en primerek iz na 300 avtomobilov omejene začetne serije edition, ki stane 80.100 evrov. Od začetka prihodnjega leta bo na izbiro tudi različica z dvolitrskim turbobencinarjem s 190 kilovati (258 KM). 

Podrobneje o tem pa v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF 245).

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.