Toyota yaris
Najprej kot hibrid
Nova toyota yaris bo k nam, sprva s hibridnim pogonom, zapeljala decembra, bencinar sledi mesec kasneje.
Petek, 31. julij 2020
Yarisa četrte generacije smo se ravnokar pobliže dotaknili v Bruslju, slovenskim kupcem pa bo na voljo konec poletja. Najpomembnejši Toyotin model prinaša kopico novosti, še bolj kot prej pa stavi na učinkovit hibridni pogonski sklop.
Le-tega sestavlja kombinacija 1,5-litrskega bencinskega trivaljnika (gre za pomanjšano različico iz corolle znanega štirivaljnega 2.0 hibrida) s sistemsko močjo 85 kW (116 KM), ki v kombinaciji s samodejnim brezstopenjskim CVT menjalnikom botruje poskočnim zmogljivostim, obenem pa tudi zelo zmerni porabi goriva.
Po tovarniških podatkih ta v povprečju znaša 3,7 litra (izpust CO2 je 85 gramov), v praksi smo, po podatkih potovalnega računalnika, v mešanem režimu vožnje porabili liter več. Vozne lastnosti so dobo uravnotežene in zadovoljijo tako bolj zmernega kot tudi bolj dinamično navdahnjenega voznika.
Novi yaris sicer temelji na sodobni platformi GA-B ter poudarja navzven kompaktne in v kabini precej radodarne mere, čeprav se slednje niso ravno v razrednem vrhu. So pa materiali in izdelava zato na zelo viski ravni ter po tej plati yaris bržkone pušča vsaj malce premium vtis.
Še beseda o cenah – osnovni (1.0 bencinski motor, oprema luna) bo pri nas tal okroglih 12 tisočakov, medtem ko bo za 1,5-litrksega yarisa z opremo sol treba odšteti 14.300, za enako opremljenega hibrida pa 17.300 evrov.
Toliko za začetek, podrobneje pa v tiskani izdaji revije Avto fokus, ki izide sredi septembra.