Zanimivosti
Tudi to mora nekdo: V Nissanu zaposlili osebo, da izpopolni vonj novega avtomobila
Nekatere raziskave so pokazale, da vonj novega avtomobila ni najbolj zdrava stvar za vdihavanje, ima pa zelo pomembno vlogo pri nakupu avtomobila.
Nedelja, 19. september 2021
Nič se ne more primerjati z vonjem novega avtomobila (mimogrede, Evropejci ga imamo zelo radi, Kitajci ne), zato se nekateri proizvajalci zelo potrudijo, da je notranjost njihovih vozil v salonih čim bolj mamljiva.
Ta poseben vonj je posledica procesa, ki se imenuje "razplinjevanje", in nastane, ko kemikalije iz plastike in različnih tkanin v novem avtomobilu preidejo v zrak v kabini. Medtem ko so nekatere raziskave pokazale, da ta vonj ni najbolj zdrava stvar, ki jo lahko vdihavamo, ima vonj novega avtomobila pri odločitvi o nakupu veliko pomembnejšo vlogo, kot si mislite.
Tega se zaveda tudi Nissan, ki je za glavnega inženirja za ocenjevanje vonjav najel Petra Karla Eastlanda. Eastland je britanski magister kemije in forenzičnih znanosti ter poseduje izredno oster vonj. Njegova nova naloga je vonjati avtomobile, preden odidejo v razstavni prostor.
"Moje poslanstvo je zagotoviti, da je vsak material, ki ga uporabimo, popoln v smislu vonja ter da so pri tem usklajena vsa čutila. Z vsako spremembo ali novim dizajnom morajo biti potencialne dišave ustrezne," pravi Eastland.
Vse to ni prav nobena novost v avtomobilski industriji, saj ima Audi že dolgo ekipo, ki vonja uporabljene materiale. Tudi Hyundai je po uporabi novega materiala v modelu palisade spoznal, kako pomemben je vonj notranjosti za potencialnega kupca. Notranjost je namreč razvila smrad, ki je spominjal na vonj po česnu, čebulu in preznojenih nogavicah. Težavo se že odpravili.
Oznake:
- Avto fokus
- Avtomobil
- Nissan
- novi
- Novice
- vonj
- zanimivosti