Renault se širi na Kitajsko
V Šanghaju odprli nov Renaultov oblikovalski center
Novo prizorišče za ustvarjanje in raziskovanje najnovejših smernic bo prispevalo k uresničevanju strategije Skupine Renault o širitvi na Kitajskem.
Ponedeljek, 15. april 2019
Direkcija za oblikovanje Skupine Renault, ki ima svoja središča že v Franciji, Romuniji, Južni Koreji, Braziliji in Indiji, je odprtal nov oblikovalski center v središču Šanghaja, ki bo omogočil zamišljanje in oblikovanje prihodnjih Renaultovih modelov, ki bodo neposredno čim bližje pričakovanjem kitajskih kupcev. "Nov center je povsem usklajen s strategijo Skupine Renault za osvajanje novih kupcev v Kitajski. V prihodnjih mesecih nameravamo zaposliti približno 20 domačih oblikovalcev. Ti talenti nam bodo pomagali predvideti pričakovanja kitajskih kupcev. Renault Design Center Shanghai bo imel pomembno vlogo pri oblikovanju prihodnjih lokalnih modelov. Prispeval bo tudi pri globalnih projektih Skupine Renault,” je poudaril Laurens van den Acker, direktor Skupine Renault za industrijsko oblikovanje. Od leta 2009 je Kitajska največji avtomobilski trg na svetu, leta 2018 pa je bila četrti najpomembnejši trg za Renault, zato je eden ključnih stebrov Renaultovega strateškega načrta Drive the Future.
Renaultov oblikovalski center v Šanghaju se bo ukvarjal z vsemi področji avtomobilskega oblikovanja, vključno z oblikovanjem zunanjščine in notranjščine, z barvami in materiali, ter s snovanjem UX1 in UI2. Oblikovalci bodo, kot njihovi kolegi v ostalih oblikovalskih centrih, lahko sodelovali v internih natečajih, ki jih pripravljajo za vse projekte Skupine Renault. Vse študije prihodnjih projektov bodo pridobile z multikulturnim ustvarjalnim pristopom zahvaljujoč 32 narodom, ki so zastopani v Renaultovi direkciji za oblikovanje.
Oznake:
- Avto fokus
- center
- Kitajska
- Novice
- oblikovalski
- Renault
- Šanghaj