Volkswagen ID.3
To je Volkswagnov električni golf!
Serijski volkswagen ID.3 poganja elektromotor s 150 kilovati (204 KM) na zadnji osi. Na voljo bo v treh izvedbah z dosegom od 330 do 550 kilometrov, osnovni model bo stal manj kot 30 tisoč evrov.
Torek, 10. september 2019
Volkswagen je večer pred odprtjem letošnjega frankfurtskega avtomobilskega salona razkril serijsko različico svojega prvega pravega električnega modela, ki sloni na novi prilagodljivi platformi za električna vozila MEB.
Osnovna izvedba bo opremljena z baterijo s kapaciteto 45 kWh, ki zagotavlja 330 kilometrov dosega, srednja s kapaciteto 58 kWh omogoča 420 kilometrov, najmočnejša, ki zmore 77 kWh pa 550 kilometrov z enim polnjenjem.
Osnovni modeli bodo imeli vgrajen elektromotor na na zadnji osi, ki razvije 110 kilovatov (150 KM) in 310 Nm navora, na voljo pa bo tudi različica s 150 kilovati (204 KM) moči in enakim navorom.
ID.3 se lahko po skupni dolžini primerja z golfom, pri čemer pa ima za 145 milimetrov daljšo medosno razdaljo, ki znaša 2.765 milimetrov in mu prinaša zelo prostorno kabino. Prtljažni prostor ob tem s 385 litri osnovne prostornine ne izstopa.
Armaturna plošča, pri kateri ima glavno vlogo 25,4-centimetrski (10-palčni) zaslon na dotik na vrhu sredinske konzole deluje razmeroma futuristično. Upravljanju glavnih funkcij so namenjene površine na dotik (tudi na volanskem obroču), s klasičnimi gumbi bomo upravljali le pomik stranskih stekel ter vklop varnostnih utripalk. Poleg tega bo na voljo tudi glasovno upravljanje z geslom “Hello, ID”.
Osnovni model omogoča polnjenje z zmogljivostjo 50 kW, pri čemer bo opcijsko na voljo zmogljivost 100 kW. Srednji model z 58 kWh serijsko omogoča 100 kW ter obljublja 290 kilometrov dosega v 30 minutah, medtem ko bo model z vrha ponudbe omogočal polnjenje z zmogljivostjo 125 kW.
Poseben začetni model 1st edition, za katerega je Volkswagen od maja sprejel že več kot 30 tisoč naročil, med drugim prinaša srednjo baterijo z zmogljivostjo 58 kWh, navigacijsko napravo, digitalni radio DAB+, gretje sedežev in volanskega obroča polnilni kabel mode 2 in 18-palčna lahka platišča. Za kupce, ki želijo več, sta na izbiro še 1st plus, ki prinaša še kamero za vzvratno vožnjo, prilagodljivi tempomat, brezstični ključ, matrične žaromete, priključke USB-C in 19-palčna platišča, različica 1st max pa vse skupaj dopolnjuje s projekcijskim zaslonom z obogateno resničnostjo, zvočnim sistemom Beats, veliko panoramsko streho in 20-palčnimi platišči.
Osnovni model bo v Nemčiji stal manj kot 30 tisoč evrov, prvi avtomobili pa bodo na voljo v prvi polovici prihodnjega leta.