Avto.info

Volkswagen ID.3

To je Volkswagnov električni golf!

Serijski volkswagen ID.3 poganja elektromotor s 150 kilovati (204 KM) na zadnji osi. Na voljo bo v treh izvedbah z dosegom od 330 do 550 kilometrov, osnovni model bo stal manj kot 30 tisoč evrov.

Torek, 10. september 2019

Volkswagen je večer pred odprtjem letošnjega frankfurtskega avtomobilskega salona razkril serijsko različico svojega prvega pravega električnega modela, ki sloni na novi prilagodljivi platformi za električna vozila MEB.

Osnovna izvedba bo opremljena z baterijo s kapaciteto 45 kWh, ki zagotavlja 330 kilometrov dosega, srednja s kapaciteto 58 kWh omogoča 420 kilometrov, najmočnejša, ki zmore 77 kWh pa 550 kilometrov z enim polnjenjem.

Osnovni modeli bodo imeli vgrajen elektromotor na na zadnji osi, ki razvije 110 kilovatov (150 KM) in 310 Nm navora, na voljo pa bo tudi različica s 150 kilovati (204 KM) moči in enakim navorom.

ID.3 se lahko po skupni dolžini primerja z golfom, pri čemer pa ima za 145 milimetrov daljšo medosno razdaljo, ki znaša 2.765 milimetrov in mu prinaša zelo prostorno kabino. Prtljažni prostor ob tem s 385 litri osnovne prostornine ne izstopa.

Armaturna plošča, pri kateri ima glavno vlogo 25,4-centimetrski (10-palčni) zaslon na dotik na vrhu sredinske konzole deluje razmeroma futuristično. Upravljanju glavnih funkcij so namenjene površine na dotik (tudi na volanskem obroču), s klasičnimi gumbi bomo upravljali le pomik stranskih stekel ter vklop varnostnih utripalk. Poleg tega bo na voljo tudi glasovno upravljanje z geslom “Hello, ID”.

Osnovni model omogoča polnjenje z zmogljivostjo 50 kW, pri čemer bo opcijsko na voljo zmogljivost 100 kW. Srednji model z 58 kWh serijsko omogoča 100 kW ter obljublja 290 kilometrov dosega v 30 minutah, medtem ko bo model z vrha ponudbe omogočal polnjenje z zmogljivostjo 125 kW.

Poseben začetni model 1st edition, za katerega je Volkswagen od maja sprejel že več kot 30 tisoč naročil, med drugim prinaša srednjo baterijo z zmogljivostjo 58 kWh, navigacijsko napravo, digitalni radio DAB+, gretje sedežev in volanskega obroča polnilni kabel mode 2 in 18-palčna lahka platišča. Za kupce, ki želijo več, sta na izbiro še 1st plus, ki prinaša še kamero za vzvratno vožnjo, prilagodljivi tempomat, brezstični ključ, matrične žaromete, priključke USB-C in 19-palčna platišča, različica 1st max pa vse skupaj dopolnjuje s projekcijskim zaslonom z obogateno resničnostjo, zvočnim sistemom Beats, veliko panoramsko streho in 20-palčnimi platišči.

Osnovni model bo v Nemčiji stal manj kot 30 tisoč evrov, prvi avtomobili pa bodo na voljo v prvi polovici prihodnjega leta.

Oddaj komentar

Bavarska zverina: poslušajte zvok novega BMW M4 s 510 'konji'

Že dolgo ni noben BMW-jev model pritegnil toliko pozornosti, kot novi limuzinski M3
Novice

Unikaten ferrari: za bogatega naročnika so ga izdelovali dve leti!

Ferrari je pokazal model omologata, ki so ga izdelovali kar dve leti za "zelo z
Novice

Lancia delta S4 stradale: prodajajo jo za milijon!

Lancia ima za seboj bogato zgodovino, saj je pred stotimi leti i
Novice

Padel je rekord za najdražji nakup avtomobila prek spleta!

Koliko bi zapravili za avtomobil, ne da bi ga prej preizkusili ali videli v živo? V
Novice

Video: Kako dolgo zdrži avto brez olja in vode?

Motorno olje je osnova za delovanje avtomobila, saj zmanjšuje obrabo
Novice

Poziv voznikom: V času epidemije bodite še bolj previdni!

Lepo vreme je minuli konec tedna kljub trenutnim razmeram na slovenske ceste pr
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.