Avto.info

Volkswagen ID.4

Avanturistični ID že na slovenskih cestah

Po kratkem obdobju predprodaje je sedaj v salone tudi pri nas zapeljal ID.4, drugi izključno električni Volkswagnov model nove dobe. Po kombilimuzinskem ID.3 je na vrsti 4,6 metra dolg križanec, ki pri nas stane vsaj 38.866 evrov.

Petek, 9. april 2021

Križanec ID.4 je nadaljevanje Volkswagnove zgodbe električnega prebujenja in je pod kožo v marsičem enak ID.3, navzven pa precej drugačen. Prva razlika je večja oddaljenost od tal (21 centimetrov), pa tudi v vseh pogledih večje zunanje dimenzije. Z dolžino 4,6 metra se uvršča med obe verziji tiguana, kljub temu pa zaradi zahtev pogonskega sklopa (beri velikosti baterije) ponuja nekoliko manjši prtljažnik s 543 litri prostora. Druga zgodba je prostorna kabina, kjer posebej navduši nadpovprečna prostornost zadnje klopi.

Jasno, tako kot ID.3, je tudi tu prevladala popolna digitalizacija, s središčem večine funkcij na velikem osrednjem zaslonu na dotik (25,4 ali 30,5 centimetra). Manjši, a dobro pregleden in bogato založen z informacijami je pred voznikom.

Električni pogonski sklop ima vselej konfiguracijo z enim motorjem in močjo med 109 in 150 kilovati. Šibkejšim je namenjen manjši baterijski sklop z 52 neto kilovatnimi urami, močnejšim pa 12 modulov s skupno kapaciteto 77 kWh. Meritve po protokolu WLTP obljubljajo doseg 340 ali 522 kilometrov. Tudi hitrost polnjenja je vezana na izvedbo, kjer manjši baterijski sklop pomeni 7,2 kW moč polnjenja pri izmeničnem toku in do 50 kW z enosmernim, pri čemer je možno za doplačilo zmogljivost nadgraditi na 100 kW. Večji sklop ima v osnovi 11 kW moč polnjenja pri dvosmernem in 125 kW pri enosmernem toku, kar pomeni, da lahko za dobrih 300 kilometrov vožnje zadošča že 30-minutni priklop na hitro polnilnico. Mi smo na kratko vožnjo zapeljali najzmogljivejšo različico, ki ponuja pospešek do stotice v 8,5 sekunde, a se nabiranje hitrsoti v praksi zdi bolj sunkovito. Vožnja je seveda neslišna, v primerjavi z ID.3 pa je nekoliko trša, kar je tudi sicer tipičen simptom sodobnih križancev z večjo oddaljenostjo od tal in velikimi kolesi.

V predprodaji so bili tudi najbolj neučakanim slovenskim kupcem namenjeni posebni primerki z oznakama 1st in 1st max, a je šlo za bogato opremljeni izvedbi z najzmogljivejšim pogonskim sklopom. Odslej pa so na voljo tudi cenovno dostopnejše izvedbe, med katerimi je ID.4 z oznako pure, 109 kW moči in 52 kWh baterijo lahko vaš za 38.866 evrov. Izvedba pro z večjo baterijo pa stane vsaj 43.380 evrov. Pri cenah ni upoštevana morebitna subvencija Eko sklada v višini 4.500 evrov.

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.