Avto.info

Volkswagen ID.LIFE

Najmanjši ID za 20 tisočakov

V Münchnu je Volkswagen presenetil z napovedjo najmanjšega modela z oznako ID, ki bo primerno namenjen mestni uporabi, a zaradi tega ne bo skoparil z dosegom z enim polnjenjem.

Torek, 7. september 2021

Retro oblikovalske prijeme trenutno v avtomobilski industriji videvamo zelo pogosto, predvsem pri kompaktnih električnih modelih. Na ta vlak je očitno skočil tudi Volkswagen s predstavljenim konceptnim ID.LIFE, ki bo v serijski izvedbi najmanjši član družine električnih vozil te znamke.

Doslej se modeli ID ponašajo s precej podobnimi oblikovnimi smernicami, a novinec je precej drugačen. Nostalgično oglat kompaktnež je pravo nasprotje zadržanim večjim bratom in ponuja marsikaj zanimivega. Maska je, denimo, integrirana v karoserijo do te mere, da se jo ob izklopljenih svetilih (luči, logotip in okrasna letev) le stežka opazi. Enako velja za zadnje luči, ki jim družbo prav tako dela svetlobni logotip. Tekstilna streha in sprednji pokrov sta odstranljiva in v celoti izdelana iz recikliranih plastenk (PET).

Idejo, da bi bil avtomobil lahko veliko več kot le način za prevoz od točke A do B, so razširili na zanimiv način. V notranjosti, ki je obogatena z vsemi vrstami naravnih materialov, je najbolj zanimivo prek vetrobranskega stekla raztegnjeno filmsko platno. Kar 34-palčna (86 cm) površina je tako nared za ogled filmov ali igranje videoigric. Zanimivo je, da klasičnega osrednjega multimedijskega zaslona nima, pač pa je predvidena uporaba pametnega telefona, ki se magnetno pritrdi na armaturno ploščo. Dodaten funkcionalni bonus malčka so prilagodljivi sedeži z mnogimi konfiguracijami (tudi za ogled filma) iz katerih je moč narediti kar dva metra dolgo ležišče.

Podobno kot oblika, je korak v drugo smer naredila tudi pogonska tehnika. Namesto zadnjih ali vseh štirih koles, ima namreč ID.LIFE pogon na sprednji kolesi. Motor z močjo 170 kW (231 KM) ga do stotice požene v 6,9 sekunde, medtem ko 57 kWh baterijski sklop nudi avtonomijo do 400 kilometrov. Pri Volkswagnu serijsko evolucijo prikazanega koncepta napovedujejo za leto 2025, na trgu pa naj bi bil na voljo že za približno dvajset evrskih tisočakov.

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.