Volkswagen ID.LIFE
Najmanjši ID za 20 tisočakov
V Münchnu je Volkswagen presenetil z napovedjo najmanjšega modela z oznako ID, ki bo primerno namenjen mestni uporabi, a zaradi tega ne bo skoparil z dosegom z enim polnjenjem.
Torek, 7. september 2021
Retro oblikovalske prijeme trenutno v avtomobilski industriji videvamo zelo pogosto, predvsem pri kompaktnih električnih modelih. Na ta vlak je očitno skočil tudi Volkswagen s predstavljenim konceptnim ID.LIFE, ki bo v serijski izvedbi najmanjši član družine električnih vozil te znamke.
Doslej se modeli ID ponašajo s precej podobnimi oblikovnimi smernicami, a novinec je precej drugačen. Nostalgično oglat kompaktnež je pravo nasprotje zadržanim večjim bratom in ponuja marsikaj zanimivega. Maska je, denimo, integrirana v karoserijo do te mere, da se jo ob izklopljenih svetilih (luči, logotip in okrasna letev) le stežka opazi. Enako velja za zadnje luči, ki jim družbo prav tako dela svetlobni logotip. Tekstilna streha in sprednji pokrov sta odstranljiva in v celoti izdelana iz recikliranih plastenk (PET).
Idejo, da bi bil avtomobil lahko veliko več kot le način za prevoz od točke A do B, so razširili na zanimiv način. V notranjosti, ki je obogatena z vsemi vrstami naravnih materialov, je najbolj zanimivo prek vetrobranskega stekla raztegnjeno filmsko platno. Kar 34-palčna (86 cm) površina je tako nared za ogled filmov ali igranje videoigric. Zanimivo je, da klasičnega osrednjega multimedijskega zaslona nima, pač pa je predvidena uporaba pametnega telefona, ki se magnetno pritrdi na armaturno ploščo. Dodaten funkcionalni bonus malčka so prilagodljivi sedeži z mnogimi konfiguracijami (tudi za ogled filma) iz katerih je moč narediti kar dva metra dolgo ležišče.
Podobno kot oblika, je korak v drugo smer naredila tudi pogonska tehnika. Namesto zadnjih ali vseh štirih koles, ima namreč ID.LIFE pogon na sprednji kolesi. Motor z močjo 170 kW (231 KM) ga do stotice požene v 6,9 sekunde, medtem ko 57 kWh baterijski sklop nudi avtonomijo do 400 kilometrov. Pri Volkswagnu serijsko evolucijo prikazanega koncepta napovedujejo za leto 2025, na trgu pa naj bi bil na voljo že za približno dvajset evrskih tisočakov.