Avto.info

Volkswagen T-roc

Prenovljen in konkretno izboljšan T-roc

Volkswagen T-roc je doživel prenovo, ki mu je prinesla nekaj estetskih popravkov zunanjosti predvsem pa posodobljeno in bolj kakovostno notranjost.

Sreda, 17. november 2021

Sprednji del je po novem oblikovan v slogu novejših hišnih modelov. To pomeni nov odbijač in novo masko ter nova žarometa, ki ju, če je avtomobil opremljen z matrično LED tehniko, povezuje osvetljena letvica. Novi so tudi zadnji odbijač, grafika zadnjih luči, platišča velikosti od 16 do 19 palcev ter nekaj karoserijskih barv.

Večje in zelo dobrodošle pa so spremembe v kabini. Najbolj pozdravljamo mehkejše materiale na armaturni plošči in vratnih oblogah, saj pri aktualnem modelu prevladuje trda, cenena plastika. Nov je volanski obroč z površinami, ki so občutljive na dotik, prenovljena je tudi sredinska konzola z višje postavljenim zaslonom na dotik velikosti od 16,5 do 23,4 centimetra (od 6,5 do 9,2 palca). Na upravljalni enoti klimatske naprave so vrtljive gumbe žal nadomestile površine na dotik. Namesto klasičnih merilnikov bo pri vseh modelih vgrajen zaslon z diagonalo 20,3 ali 26 cetimetrov (8 ali 10,25 palca), na voljo bo tudi brezžična povezljivost s sistemoma android auto in apple carplay.

V motorni paleti bomo našli poznane stroje. Bencinske barve bodo branili litrski TSI z 81 kilovati (110 KM), 1,5-litrski TSI s 110 kilovati (150 KM) ter dvolitrski TSI, ki zmore 140 kilovatov (190 KM) in je serijsko povezan z dvosklopčnim menjalnikom ter štirikolesnim pogonom. Dizle bo zastopal dvolitrski TDI v izvedbah s 85 ali 110 kilovati (115 ali 150 KM). Ob ročnih menjalnikih bo na voljo sedemstopenjski dvosklopčni, pri močnejšem dizlu tudi štirikolesni pogon.

Na vrh ponudbe se bo uvrstil T-roc R, pri katerem se 221 kilovatov (300 KM) moči z dvolitrskega turbobencinarja prenaša na vsa štiri kolesa.

Razširjen nabor varnostnih in asistenčnih sistemov vključuje sistem travel assist, ki omogoča samodejno vzdrževanje smeri ter samodejno pospeševanje in zaviranje do hitrosti 210 kilometrov na uro.

Prenovljeni T-roc bo prispel v prodajne salone predvidoma sredi prihodnjega leta. Cene še niso znane.

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.