Avto.info

Storitev na nivoju

TEST IN OCENA: Volkswagen caddy 2.0 TDI DSG life

  • Novi caddy se je v potniški izvedbi v marsičem še bolj približal klasičnim avtomobilom
  • Družinski adut so trije ločeni sedeži v drugi vrsti in drsna vrata z močno izboljšanim sistemom odpiranja
  • Nalogam družinskega »delavca« se še vedno najbolj poda turbodizel, za dodatno udobje pa menjalnik DSG
Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Sobota, 27. november 2021

Rdeča nit novinarskega materiala novega potniškega caddyja so bili razni koraki, ki so v osnovi dostavno vozilo kar se da približali limuzinskim modelom. Pa jim je to zares uspelo?

Pojdimo po vrsti, od zunaj proti notranjosti. Mimo velike škatlaste karoserije enostavno ne moremo, pa naj jo oblikovalci še tako spretno okrasijo s sodobno masko z lučmi LED v slogu atraktivnejših modelov znamke ali s kar 18-palčnimi dvobarvnimi platišči. Modelu z vrha ponudbe, kakršnega smo testirali, sta pri vpadljivosti pomagali že črna barva karoserije in dodatno zatemnjena stranska in zadnja stekla.

Veliko lažje vas v limuzinsko voljo spravi notranjost, kjer je lažje vleči vzporednice z novim golfom. Izbrani materiali so trpežni, a prijetnejši, oblikovanje pa je sodobno, še posebej armaturne plošče. Ta se kiti z izdatno digitalizacijo, ki smo jo z zadržkom sprejeli že pri ostalih modelih koncerna, in tudi tu nas ni stoodstotno prepričala. Z odpravljanjem gumbov za nekatere bližnjice so pretiravali, zato je treba praktično vse storiti z lepo odzivnim, velikim in preglednim osrednjim zaslonom. Ta meri kar 25,4 centimetra in se za srednjo stopnjo opreme life nahaja na seznamu doplačil, tako kot aktivni informacijski zaslon. Ni kaj, caddy je zelo napredoval, tudi pri naboru aktivne varnostne opreme, ki je v veliki meri zelo podobna tisti v bolj civilnih modelih znamke. Mnogo je vgrajenega že serijsko (denimo front assist z zaviranjem v sili, lane assist in tempomat), marsikaj je treba doplačati.

Caddy se je v marsičem zelo približal golfu, a je v resnici težko pozabiti, da vozite avtomobil, ki je lahko čistokrvni dostavnik.


Če gledamo osnovno funkcijo takšnega avtomobila, so opisani elektronski pripomočki le majhen del zgodbe, saj je tisto, kar kupce vedno znova vleče k takšnim avtomobilom. Glavni sta, seveda, prostornost in prilagodljivost. Vse redkejši prizor, a za družine neprecenljiva so drsna vrata, pri katerih so Nemci tokrat močno izboljšali upravljanje. Lažje je predvsem odpiranje, saj zadošča lahen stisk kljuke, in ne več silovit poteg. Noč in dan, v primerjavi s kakšnim tekmecem, a če je tudi to preveč, seznam doplačil ponuja električno pomoč. Široka in parkiriščem prijazna odprtina odpira pogled na tri ločene sedeže, kjer se lahko tudi ob uporabi otroških sedežev peljejo tri osebe. Prostora je ogromno, tako nad glavami kot za kolena, prav tako odlagalnih mest. Že v predal v vratih gre ogromno krame, potem so tu še žepi na hrbtni strani sprednjih sedežev in mizici. Za dobro počutje v kabini testnega avtomobila je poskrbelo veliko panoramsko okno na strehi, ki sicer nima roloja za zastrtje, a je tako dobro zatemnjeno, da sončna vročina v kabino skorajda ne prodira.

Kar zadeva prostornost prtljažnika, gre tja veliko oziroma ogromno družinske navlake. V osnovi meri 1.213 litrov, podiranje zadnjih sedežev zagotovi več kot dva kubika in pol prostora, ki v dolžino meri le malenkost manj kot dva metra.

Pri pogonih tovrstnih vozil jasno še vedno prednjačijo turbodizli, zato ni čudno, da pri caddyju dvolitrski stroj z 90 kW (122 KM) predstavlja vrh ponudbe. Zmogljiv stroj je sicer nekoliko šibkejši kot v drugih modelih, a je za potrebe caddyja odlična izbira, zlasti če deluje v paru s 7-stopenjskim dvosklopčnim menjalnikom. Ta zagotavlja dodatno stopnjo udobja, ki ga vseeno ne moremo primerjati s tistim v golfu, saj je podvozje (prilagojeno večji nosilnosti) nekoliko premehko, vdor hrupa v kabino pa močnejši. Kljub temu je takšen caddy daleč najbolj civilen v svoji zgodovini in, kar je pomembnejše, zaradi tega ni izgubil prav nič prvin, ki jih je od nekdaj obvladal. Opazno drugačna je le cena, ki se je v skladu z bogatejšimi dobrotami pomaknila precej navzgor. Za manj kot 22.600 evrov ga sploh ni v ponudbi, takšen, kot ga lahko občudujete na fotografijah, pa po ceniku stane več kot 38 tisočakov.
 

Volkswagen caddy 2.0 TDI DSG life
 Vozilo in motor potniški dostavnik, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1.968 ccm, 90 kW (122 KM) pri 2.250/min, 250 Nm pri 1.375/min; Menjalnik: dvosklopčni, 7-stopenjski; Pogon: na vsa sprednji kolesi; EuroNCAP: /.
  Velikost:  4.500 x 1.798 x 1.855 mm; Medos. razdalja: 2.755 mm; Pnevmatike: 225/45 R18; Masa/nosilnost: 1.820/480 kg; Prtljažnik: do 2.556 l.
  Največja hitrost:  186 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 11,4 s; Poraba goriva (WLTP): 4,7 l/100 km; Povprečje na testu: 7,9 l/100 km; Izpust CO2: 151 g/km.
  Cena:  osnovni model (caddy 2.0 TDI 55 kW): 23.492 €, testno vozilo: 38.802 €; Porsche Slovenija, d. o. o., Ljubljana.
videz, prostorna notranjost, praktičnost in oprema prodiranje hrupa v kabino, cena brez napak

Oddaj komentar

Bočno parkiranje BMW-ja v domačo garažo je bizaren in smešno zamuden sistem proti kraji

Videoposnetek parkiranja BMW-ja je velika uspešnica na družbenem omrežju Tik
Novice

Katere avtomobile vozijo ljudje na severu Rusije, kjer je pozimi -50 stopinj Celzija?

Ste se kdaj vprašali, kakšni avtomobili se vozijo po cestah ruskih regij, kje
Novice

Ali veste, kje v Evropi hitra cesta prečka letališko vzletno-pristajalno stezo?

Mednarodno letališče Gibraltar se nahaja v Gibraltarju, majhnem britanskem čezmor
Novice

Vožnja po snegu: trije nasveti in eno pravilo!

Ko koeficient trenja pade na 0,1 do 0,2, postane vožnja avtomobila precej zahtevna.
Novice

Padel je rekord za najdražji nakup avtomobila prek spleta!

Koliko bi zapravili za avtomobil, ne da bi ga prej preizkusili ali videli v živo? V
Novice

Video: Kako dolgo zdrži avto brez olja in vode?

Motorno olje je osnova za delovanje avtomobila, saj zmanjšuje obrabo
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.