Avto.info

Volkswagen golf

Je golfova največja hiba odpravljena?

Večinoma so bili odzivi na osmo generacijo VW golfa zelo pozitivni, edina zaresna črna pika pa je bila digitalizacija. Najbolj moteč del je bil sedaj močno posodobljen in izboljšan.

Torek, 21. december 2021

Lahko bi rekli, da je bila vse od predstavitve leta 2019 Ahilova peta novega golfa najbolj sodobna vgrajena tehnologija. Veliki preskok, ki se je zgodil s prehodom z analognega na popolnoma digitalizirano upravljanje malodane vseh sistemov v avtomobilu, je prinesel kar nekaj preglavic. Najbolj moteč med njimi je vmesnik infotainmenta z oznako MIB3 in ogromno napakami, pa še počasnim delovanjem.

Pri Volkswagnu se pred težavo niso skrivali, čeprav z rešitvijo niso pretirano hiteli. Kakorkoli že, sedaj naj bi bila tu, hitrejša, zmogljivejša in predvsem brez napak v delovanju. Za začetek so vgradili nov čip, ki ima štiri jedra in za 25 odstotkov večjo zmogljivost. Družbo mu dela nova grafična kartica s trikratno zmogljivostjo prejšnje. Rezultat naj bi bilo veliko hitrejše delovanje, kjer kot primer pri VW-ju navajajo, da od trenutka vtipkanega naslova do predlagane poti v navigaciji traja le pet sekund.

Štirikrat hitrejša naj bi bila tudi funkcija glasovnega upravljanja, ki po novem pozna dodatne ukaze, tolerira prekinitve med govorjenjem in zazna od kod prihaja glas, da lahko denimo klimatsko napravo nastavi na pravem koncu kabine. Razumevanje glasovnih ukazov je izboljšano za kar 95 odstotkov, pomemben del nadgradnje pa je še delovanje tudi v primeru, da povezava s spletom ni na voljo. Slednje pride posebej prav v podzemnih garažah in drugih krajih s slabim signalom.

Med pomanjkljivostmi, ki smo jih med testiranjem izpostavili tudi v Avto fokusu, je bilo tudi nenamerno pritiskanje tistih nekaj gumbov izven zaslona. Sedaj se ob približevanju in dotiku zaslona ti gumbi deaktivirajo in jih ni mogoče po nesreči pritiskati.

Vse nadgradnje bodo serijsko vgrajene v nova vozila, ki zapustijo tovarno, stari pa vsega, jasno, ne bodo mogli dobiti. Vseeno bodo spomladi tudi lastniki izvedbe pred prenovo pozvani k posodobitvi programske opreme.

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.