Avto.info

Volkswagen passat

Bo pri nas ostal najbolj priljubljen v svojem razredu?

Oblikovno po pričakovanjih le z majhnimi popravki, vsebinsko pa prenovljeni passat prinaša veliko več. Pri najbolj priljubljenem predstavniku D segmenta pri nas prednjači sodobna tehnologija, vključno z varnostnimi sistemi in boljšo povezljivostjo.

Petek, 11. oktober 2019

Pri prenovi so pri Volkswagnu najmanj komplicirali kar zadeva videz, saj se od predhodnika prav pretresljivo ne razlikuje, a ima nekaj opaznih posebnosti, kot so novi žarometi (po želji lahko matrični), nova maska in predelani odbijači. Prenovo so namenili vsem karoserijskim izvedbam: limuzini, karavanu in karavanskemu alltracku.

Kot je v zadnjem času že običajno, so veliko več pozornosti namenili posodobitvi digitalne opreme. Digitalni merilniki velikosti 29,7 centimetra so bili občutno izboljšani, ena najpomembnejših novosti je sodobnejši infotainment sistem MIB3 z vgrajeno kartico SIM za povezavo s spletom in dostopom wi-fi. Pripadajoči zasloni na sredinski konzoli merijo od 16,5 do 23,4 centimetra.

Seveda se niti passat ni uprl trendu vse zmogljivejših asistenčnih sistemov, ki so zmožni deloma samodejne vožnje druge stopnje do kar 210 km/h. Voznik mora biti ob tem še vedno zbran in v celoti vpleten v dogajanje, saj vozilo po desetih sekundah neaktivnosti opozori in zahteva, da voznik prevzame nadzor. Je pa zanimivo, da je pri tem dovolj, da imamo roke na volanskem obroču, saj sistem to čuti in ne zahteva nenehnega minimalnega premikanja, kar je pri nekaterih precej nadležna lastnost. Med številnimi novostmi velja omeniti še samodejno zaviranje v sili in sistem za pomoč pri vožnji s prikolico.

Pri motorni paleti je največja novost pri bencinarjih, saj končno tudi passata poganja 1,5-litrski TSI z močjo 110 kilovatov (150 KM). Bolj zahtevni lahko izberejo dvolitrski stroj s 140 ali 200 kilovati (190 ali 272 KM). Turbodizli ostajajo v programu, od osnovnega 1,6 z 88 kW (120 KM) do treh izvedb dvolitrskega TDI-ja z močmi od 110 do 176 kW (150 do 240 KM), medtem ko bo najbolj zelen še vedno passat GTE.

Ob prenovi so veliko pozornosti namenili v prihodnost najbolj zazrti različici z oznako GTE. To je priključni hibrid, ki je bil sicer v ponudbi že prej, a manj zmogljiv. Po prenovi namreč po ciklu NEDC električni doseg znaša 70 kilometrov (prej 50), po bolj realnem WLTP pa največ 56 kilometrov. Temu botruje za 13 odstotkov večja baterija, katere kapaciteta po novem znaša 13 kWh. Na elektriko zmore voziti do hitrosti 140 km/h, potem je elektromotor zgolj podpora bencinskemu stroju.

Voznik lahko izbira med tremi režimi vožnje (EV, GTE in hybrid), sicer pa pogonski sklop v osnovi ostaja nespremenjen in ga sestavljata bencinski motor 1.4 TSI s 115 kilovati (156 KM) in električni s 85 kilovati (116 KM) moči. Sistemska moč znaša 160 kilovatov (218 KM), povprečna poraba pa 1,5 litra na sto kilometrov.

Za najcenejšo limuzino pri nas (2.0 TDI) je treba odšteti vsaj 29.055, za karavana pa 29.880 evrov. Prihajajo pa cenejše različice z novim 1,5-litrskim bencinarjem, katerih cene se bodo začel pri dobrih 25 tisočakih.

Nemška policija zaplenila 'pozlačen' BMW X5

Predpisi v Nemčiji so precej strogi kar se tiče predelav avtomobilov in tisti, ki
Novice

To je nova toyota yaris - manj je več!

Yaris je Toyotin najbolj priljubljen model na stari celini, novo četrto generacijo
Novice

Olimpijska prvakinja tekla v plinski komori, priklopljeni na izpuh

V želji, da bi svetu pokazali, kako čist je nexo na gorivne celice (vodik), so pri
Novice

Osvežitev za navaro

Prenovljena navara je navzven praktično nespremenjena; nova so le platišča (ta ž
Novice

Na Hrvaškem drastična sprememba cestninjenja

V hrvaških medijih je zadnje dni vroča zgodba nova investicija, težka&n
Novice

Notranjost VW ID.3 je zelo zanimiva

Na spletu se je za kratek čas znašel Volkswagnov uradni video, na katerem je bilo
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.