Volkswagen polo
Bo polo po novem sinonim za dobro razmerje med ceno in dobljenim?
Ob prenovi je polo udaril z bogatim naborom sodobne tehnike, ki jo bo v veliki meri ponujal že serijski. Med vrhunci so popolnoma digitalizirana notranjost in led luči, ki so za doplačilo lahko tudi matrične.
Četrtek, 22. april 2021
Najsi bo popolnoma nova generacija ali pa le prenova, ko VW predstavi enega od svojih tradicionalnih modelov, je to velika stvar. Po štirih letih je tako za polne naslovnice poskrbel kompaktni polo, ki sicer ponudbo najbolj ljudske znamke kroji že pol stoletja. Prenova je bila temeljita, kar je jasno že na prvi pogled. Oblikovne poteze si je izposodil pri večjemu golfu, vključno z led svetili, ki med drugim vključujejo tudi povezovalno letvico med žarometoma. Bolj »golfovske« so tui zadnje luči, ki se po novem bolj zažirajo v prtljažna vrata.
Najbolj očitna sprememba v kabini je seveda povezana z digitalizacijo, ki je prav tako sledila nedavni popolni preobrazbi golfa. Instrumentna plošča je v vsakem primeru digitalna in pri osnovnih izvedbah meri 20,3 centimetra, medtem ko ima pri bogatejših opremah premer 26 centimetrov. Dvostopenjska je tudi ponudba osrednjega zaslona za infotainment. Osnova meri 16,5 centimetra, vrh ponudbe pa je 23,4-centimetrski zaslon na dotik. V celoti posodobljena notranjost ponuja veliko izbire predvsem na račun novih stopenj opreme, ki se zgledujejo po preostalih modelih znamke. Osnovo nadgradi paket life, za nekaj več prestiža poskrbi style, pridih športnosti je naloga paketa R-line, medtem ko bo GTI (na voljo kasneje) zopet pojem dinamike.
Motorna paleta je za začetek precej preprosta, saj gre za štiri različice v osnovi enakega litrskega trivaljnega bencinarja. Osnovni s 59 kW (80 KM) je atmosferski, prisiljeno polnjeni različici pa zmoreta 70 in 81 kW (95 in 110 KM). Za povrh je tu še različica na stisnjen zemeljski plin (ali bencin), ki zmore 66 kW (90 KM). Vse razen najmočnejše izvedbe bodo serijsko opremljene s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom, po želji pa lahko tudi s 7-stopenjskim dvosklopčnim DSG, ki bo serijski pri izvedbi s 110 »konji«.
Poleg tradicionalnih, bodo novi aduti pola bogata serijska oprema in solidna cena. Ta bo v Nemčiji znašala 16 tisočakov, za slovenski trg pa te informacije še niso izdali.