Avto.info

Volkswagen polo

Bo polo po novem sinonim za dobro razmerje med ceno in dobljenim?

Ob prenovi je polo udaril z bogatim naborom sodobne tehnike, ki jo bo v veliki meri ponujal že serijski. Med vrhunci so popolnoma digitalizirana notranjost in led luči, ki so za doplačilo lahko tudi matrične.

Četrtek, 22. april 2021

Najsi bo popolnoma nova generacija ali pa le prenova, ko VW predstavi enega od svojih tradicionalnih modelov, je to velika stvar. Po štirih letih je tako za polne naslovnice poskrbel kompaktni polo, ki sicer ponudbo najbolj ljudske znamke kroji že pol stoletja. Prenova je bila temeljita, kar je jasno že na prvi pogled. Oblikovne poteze si je izposodil pri večjemu golfu, vključno z led svetili, ki med drugim vključujejo tudi povezovalno letvico med žarometoma. Bolj »golfovske« so tui zadnje luči, ki se po novem bolj zažirajo v prtljažna vrata.

Najbolj očitna sprememba v kabini je seveda povezana z digitalizacijo, ki je prav tako sledila nedavni popolni preobrazbi golfa. Instrumentna plošča je v vsakem primeru digitalna in pri osnovnih izvedbah meri 20,3 centimetra, medtem ko ima pri bogatejših opremah premer 26 centimetrov. Dvostopenjska je tudi ponudba osrednjega zaslona za infotainment. Osnova meri 16,5 centimetra, vrh ponudbe pa je 23,4-centimetrski zaslon na dotik. V celoti posodobljena notranjost ponuja veliko izbire predvsem na račun novih stopenj opreme, ki se zgledujejo po preostalih modelih znamke. Osnovo nadgradi paket life, za nekaj več prestiža poskrbi style, pridih športnosti je naloga paketa R-line, medtem ko bo GTI (na voljo kasneje) zopet pojem dinamike.

Motorna paleta je za začetek precej preprosta, saj gre za štiri različice v osnovi enakega litrskega trivaljnega bencinarja. Osnovni s 59 kW (80 KM) je atmosferski, prisiljeno polnjeni različici pa zmoreta 70 in 81 kW (95 in 110 KM). Za povrh je tu še različica na stisnjen zemeljski plin (ali bencin), ki zmore 66 kW (90 KM). Vse razen najmočnejše izvedbe bodo serijsko opremljene s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom, po želji pa lahko tudi s 7-stopenjskim dvosklopčnim DSG, ki bo serijski pri izvedbi s 110 »konji«.

Poleg tradicionalnih, bodo novi aduti pola bogata serijska oprema in solidna cena. Ta bo v Nemčiji znašala 16 tisočakov, za slovenski trg pa te informacije še niso izdali.

Oddaj komentar

Na trgu rabljenih avtomobilov se širi še ena drzna prevara

Ste že seznanjeni s prevaro, ki se pojavlja na nekaterih nemških spletnih ogl
Novice

Ko ti medvedek utrga vrata na lamborghiniju ...

Ali je vaš hišni ljubljenček že kdaj povzročil nered ali nenamerno škodo
Novice

Junaško dejanje: S svojim avtomobilom ustavil nezavestno voznico

Ko se je Henry Temmermans iz nizozemskega mesta Nunspeet vračal iz službe, je na a
Novice

Padel je rekord za najdražji nakup avtomobila prek spleta!

Koliko bi zapravili za avtomobil, ne da bi ga prej preizkusili ali videli v živo? V
Novice

Video: Kako dolgo zdrži avto brez olja in vode?

Motorno olje je osnova za delovanje avtomobila, saj zmanjšuje obrabo
Novice

Poziv voznikom: V času epidemije bodite še bolj previdni!

Lepo vreme je minuli konec tedna kljub trenutnim razmeram na slovenske ceste pr
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.