Volkswagen polo GTI
Novi GTI po vzoru večjega brata
Dva meseca po razkritju prenovljenega volkswagen pola so Nemci zdaj pokazali še njegovo športno različico GTI. Poganja ga dvolitrski turbobencinar, ki mu omogoča pospešek do stotice v 6,5 sekunde.
Sreda, 30. junij 2021
Oblikovno je izvedba GTI bila deležna podobnih lepotnih popravkov kot njegove bolj umirjene različice, s čimer je postala še bolj podobna golfu. To pomeni nove sprednje in zadnje luči, vključno z LED matričnimi žarometi IQ.light in osvetljeno letvico na maski ter zadnje luči v slogu Audijevih modelov z dinamično osvetlitvijo smernikov.
Posebnost izvedbe GTI so nekoliko spremenjena sprednji in zadnji odbijač, rdeča črta na maski, ki se nadaljuje v sprednja ćarometa, posebna platišča in logotipi GTI, vključno s tistim, ki zamenjuje napis polo na sredini prtljažnih vrat.
Pod sprednjim pokrovom se vrti poznan dvolitrski turbobencinar, ki razvije 152 kilovatov (207 KM) in 320 Nm navora ter je povezan s sedemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom. Ob tem pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro traja 6,5 sekunde, končna hitrost pa znaša 240 kilometrov na uro.
Serijsko bo polo GTI opremljen z nižjim športnim vzmetenjem ter elektronskim diferenecialom, medtem ko bo opcijsko na voljo tudi prilagodljivo vzmetenje sport select.
Notranjost krasijo vložki v bleščeče rdeči barvi, tu so tudi sedeži z značilnim karo vzorcem. Med glavne novosti sodijo novi volanski obroč, upravljalna enota klimatske naprave in multimdedijska naprava s serijskim 20,3-centimetrskim (8-palčnim) ali opcijskim 23,4-centimetrskim (9,2-palčnim) zaslonom.
Skupek sistemov IQ.drive med drugim vključuje prediktivni tempomat in sistem za vzdrževanje vozila znotraj voznega pasu, kar polu GTI prvič prinaša prvine polsamodejne vožnje.
Cene še niso znane, v prodajnih salonih ga pričakujemo že v prihodnjih mesecih.