Volkswagen polo
Novi polo že na slovenskih cestah
Prenovljeni polo bo Slovence prepričeval s serijsko bogatim naborom sodobne tehnike, ki vključuje digitalne merilnike in led luči. Kot prvi ponuja tudi sredinsko zračno blazino spredaj.
Petek, 17. september 2021
Prenova šeste generacije VW pola je bila temeljita, kar je jasno že na prvi pogled. Oblikovne poteze si je izposodil pri večjemu golfu, vključno z led svetili, ki so s povezovalno letvico razpotegnjena med žarometoma. Bolj »golfovske« so tudi zadnje luči, ki se po novem bolj zažirajo v prtljažna vrata.
Najbolj očitna sprememba v kabini je seveda povezana z digitalizacijo, ki je prav tako sledila nedavni popolni preobrazbi golfa. Instrumentna plošča je v vsakem primeru digitalna in pri osnovnih izvedbah meri 20,3 centimetra, medtem ko ima pri bogatejših opremah premer 26 centimetrov. Dvostopenjska je tudi ponudba osrednjega zaslona za infotainment. Osnova meri 16,5 centimetra, vrh ponudbe pa je 23,4-centimetrski zaslon na dotik. V celoti posodobljena notranjost ponuja veliko izbire predvsem na račun novih stopenj opreme, ki se zgledujejo po preostalih modelih znamke. Najbolj osnovni entry, ki ponuja le dve leti tovarniške garancije, nadgradi paket life z dodatnim dvoletnim jamstvom (okoli 500 evrov dražji). Za nekaj več prestiža poskrbi style, pridih športnosti je naloga paketa R-line, medtem ko bo GTI s 152 kW ali 207 »konji« (za naročila na voljo že prihodnji mesec) zopet pojem dinamike.
Motorna paleta je za začetek precej preprosta, saj gre za tri različice v osnovi enakega litrskega trivaljnega bencinarja. Osnovnega atmosferca s 59 kW (80 KM) ne bo v ponudbi, prisiljeno polnjeni različici pa zmoreta 70 in 81 kW (95 in 110 KM). Za povrh je tu še različica na stisnjen zemeljski plin (ali bencin), ki zmore 66 kW (90 KM) in bo na voljo le po naročilu. Šibkejši bencinar je serijsko opremljen s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom, po želji pa lahko tudi s 7-stopenjskim dvosklopčnim DSG, ki je serijski pri izvedbi s 110 »konji«.
Poleg tradicionalnih, so novi aduti pola bogata serijska oprema in napreden nabor dodatkov kot so matrični žarometi in delno avtomatizirana vožnja (IQ.DRIVE). Kljub napredku so se pri Volkswagnu potrudili cenovno ostati primerljivi s predhodnikom, zato je novinec s izravnano opremo od prejšnjega dražji le za 200 evrov. To pomeni, da je na voljo za najmanj 15. 763 evrov, različica life z dvosklopčnim menjalnikom stane 17.884 evrov, nadgradnja na style in močnejši motor pa pomeni ceno 20.747 evrov. Uradne cene za GTI še ni, pri Porsche Slovenija pa računajo, da ga bodo prodajali za 26.680 evrov.