Avto.info

Volkswagen transporter

Po meri vsakogar

Volkswagen transporter šeste generacije je bil pred kratkim temeljito prenovljen, sedaj pa je v novi podobi in z novo vsebino na voljo še slovenskim kupcem. 

Avtor: Gašper Stamač / Foto: GS, Volkswagen
Četrtek, 21. november 2019

Število različic Volkswagnove kombi legende transporter in druščine (caravelle, multivan in california) ni ravno neskončno, je pa prekleto blizu. Od oguljenega trpežnega delavca vse do prestižnega potovalnika in celo avanturistične hiše na kolesih. Novodobni bulli zmore zares veliko, še posebej po prenovi, ko je dobil pomenljivo oznako T6.1.

Nova verzija poznane šeste generacije lahkega gospodarskega vozila, ki letos praznuje že sedem desetletij neprekinjenega obstoja, v tem času pa je bil izdelan že v več kot 12 milijonih primerkov. In kaj je tokrat novega? Če ga pogledate samo od zunaj, ne prav veliko, saj oblikovno ni dobil »facelifta«, ampak prej nov make-up. Novih je nekaj zavihkov na karoseriji in par odtenkov barv, pa napis modela je drugje kot prej. T6 je prenovo bolj potreboval v kabini, kjer so se mu leta že začela poznati, zato je temeljito spremenjena armaturna plošča z bolj homogenim videzom, nov je volanski obroč, predvsem pa je bil velik napredek dosežen pri sodobni elektroniki. Uvedbo kar dvajsetih sistemov je omogočil prehod na električno krmiljen volanski mehanizem, katerega prednosti pa so tudi v manjši potrebi po energiji. Samo ta sprememba namreč prispeva do šest gramov manj izpuščenega CO2 v ozračje. 

Aktivni pomočniki, s katerimi se lahko po novem pohvali, so bolj zmogljiv lane assist, trailer assist, asistenca za bočni veter (deluje nad 80 km/h) in še kup drugih. Elektronska modernizacija je očitna tudi v kabini, saj so na voljo digitalni merilniki in nabor različnih infotainment sistemov, pri katerih premer zaslona pri najboljšem meri kar 23,3 centimetra.

Tako pot pri karoserijskih različicah (dolžina in višina) je kar nekaj izbire tudi pri pogonih. Pogonu na sprednji ali vsa štiri kolesa dela družbo možnost izbire ročnega ali samodejnega menjalnika in treh motornih izvedb. Slednje sicer vse izhajajo iz dvolitrskega turbodizla, njihove moči pa znašajo od 81 do 146 kW (110 do 199 kM).Na drugih trgih je na voljo celo izvedba s povsem električnim pogonom, a je k nam ne bo.

Za osnovno izvedbo dostavnika – furgona je treba odšteti najmanj 29 tisočakov, potniški transporter jih zahteva 37, multivana za manj kot 41.162 evrov ne boste dobili, za caravelle je treba prišteti še tisočaka, medtem ko uživaška california stane najmanj 44.974 evrov. Tudi na račun tako pisane ponudbe, ki zares lahko zadovolji (skoraj) vsak okus, jih Slovenci na leto kupimo okoli tisoč.

Podrobneje o tem pa prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF 245-246).

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.