Avto.info

Vozili smo: BMW serije 1

Nova od strehe do izpuha

Na Bavarskem smo vozili novi BMW serije 1, ki s tretjo generacijo prinaša popolnoma novo zasnovo s pogonom na sprednji kolesi. Sprva bo na voljo z dvema bencinskima in tremi dizelskimi motorji z močmi od 85 od 225 kW (od 115 do 306 KM).

Sreda, 17. julij 2019

BMW s tretjo generacijo kombilimuzine serije ena prekinja s tradicijo in obrača nov list. Enka se je namreč poslovila od pogona na zadnji kolesi. Pri novi generaciji je motor vgrajen prečno, pogon pa je speljan s sprednjim kolesom z možnostjo štirikolesnega pogona. To je v primerjavi s predhodnikom prineslo prihranek pri masi ter prostornejšo kabino. 

Popolnoma nova je tudi armaturna plošča, ki povzema slog drugih najnovejših hišnih modelov s serijo tri na čelu. Tako je tudi za enko za doplačilo na voljo 26-centimetrski (10,25-palčni) barvni zaslon namesto klasičnih merilnikov, ki v kombinaciji z enako velikim osrednjim zaslonom tvori BMW live cockpit professional. Poleg tega pa bo za doplačilo na voljo tudi kar 23,4-centimetrski (9,2-palčni) projekcijski zaslon. Bolje opremljene različice, ki smo jih preizkusili na prvi vožnji, z naštetim delujejo zelo sofisticirano, kakovost materialov in končne obdelave pa je pričakovano na premijski ravni.

Za pogon bodo skrbeli tri in štirivaljni prisilno polnjeni motorji. Ob začetku prodaje bodo na voljo dve bencinski in tri dizelske različice. Vstopno izbiro bo predstavljal model 118i z 1,5-litrskim trivaljnikom, ki zmore 103 kilovate (140 KM). Drugi bencinar ob začetku prodaje bo najmočnejši štirivaljnik v BMW-jevi ponudbi, ki iz dveh litrov delovne prostornine iztisne 225 kilovatov (306 KM). 

Na drugi strani bomo pri dizlih na prvi stopnički našli model 316d, ki ga poganja 1,5-litrski trivaljnik s 85 kilovati (115 KM), nadenj pa se bo uvrstil model 118d, čigar dvolitrski štirivaljnik zmore 110 kilovatov (150 KM). Dvolitrski štirivaljnik poganja tudi model 120d xDrive, pri čemer tam razvije 140 kilovatov (190 KM).

Kupci bodo lahko izbirali med paketi opreme advantage, sport line, luxury line in M sport z različnimi poudarki v smeri udobja in razkošja na eni ter dinamičnega duha in športnosti na drugi strani. 

K nam bo nova enka prispela že to jesen. Podrobneje o tem, kaj vse še prinaša in kako smo jo doživeli na prvi vožnji, pa v dvojni poletni številki naše tiskane izdaje (AF 240-241).

Oddaj komentar

Največja parada mustangov vseh časov

Ford mustang je zadnja štiri leta najbolj prodajani športni kupe na svetu in z lan
Novice

Volkswagnova domača polnilnica za 399 evrov

Jasno je, da želi Volkswagen električno mobilnost narediti privlačno in ceno
Novice

M-byte tudi v serijski različici z največjim zaslonom na trgu

Kitajsko startup podjetje električnih vozil Byton je na avtomobilskem salonu v Fran
Novice

Osvežitev za navaro

Prenovljena navara je navzven praktično nespremenjena; nova so le platišča (ta ž
Novice

Na Hrvaškem drastična sprememba cestninjenja

V hrvaških medijih je zadnje dni vroča zgodba nova investicija, težka&n
Novice

Notranjost VW ID.3 je zelo zanimiva

Na spletu se je za kratek čas znašel Volkswagnov uradni video, na katerem je bilo
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.