Vozili smo: BMW serije 1
Nova od strehe do izpuha
Na Bavarskem smo vozili novi BMW serije 1, ki s tretjo generacijo prinaša popolnoma novo zasnovo s pogonom na sprednji kolesi. Sprva bo na voljo z dvema bencinskima in tremi dizelskimi motorji z močmi od 85 od 225 kW (od 115 do 306 KM).
Sreda, 17. julij 2019
BMW s tretjo generacijo kombilimuzine serije ena prekinja s tradicijo in obrača nov list. Enka se je namreč poslovila od pogona na zadnji kolesi. Pri novi generaciji je motor vgrajen prečno, pogon pa je speljan s sprednjim kolesom z možnostjo štirikolesnega pogona. To je v primerjavi s predhodnikom prineslo prihranek pri masi ter prostornejšo kabino.
Popolnoma nova je tudi armaturna plošča, ki povzema slog drugih najnovejših hišnih modelov s serijo tri na čelu. Tako je tudi za enko za doplačilo na voljo 26-centimetrski (10,25-palčni) barvni zaslon namesto klasičnih merilnikov, ki v kombinaciji z enako velikim osrednjim zaslonom tvori BMW live cockpit professional. Poleg tega pa bo za doplačilo na voljo tudi kar 23,4-centimetrski (9,2-palčni) projekcijski zaslon. Bolje opremljene različice, ki smo jih preizkusili na prvi vožnji, z naštetim delujejo zelo sofisticirano, kakovost materialov in končne obdelave pa je pričakovano na premijski ravni.
Za pogon bodo skrbeli tri in štirivaljni prisilno polnjeni motorji. Ob začetku prodaje bodo na voljo dve bencinski in tri dizelske različice. Vstopno izbiro bo predstavljal model 118i z 1,5-litrskim trivaljnikom, ki zmore 103 kilovate (140 KM). Drugi bencinar ob začetku prodaje bo najmočnejši štirivaljnik v BMW-jevi ponudbi, ki iz dveh litrov delovne prostornine iztisne 225 kilovatov (306 KM).
Na drugi strani bomo pri dizlih na prvi stopnički našli model 316d, ki ga poganja 1,5-litrski trivaljnik s 85 kilovati (115 KM), nadenj pa se bo uvrstil model 118d, čigar dvolitrski štirivaljnik zmore 110 kilovatov (150 KM). Dvolitrski štirivaljnik poganja tudi model 120d xDrive, pri čemer tam razvije 140 kilovatov (190 KM).
Kupci bodo lahko izbirali med paketi opreme advantage, sport line, luxury line in M sport z različnimi poudarki v smeri udobja in razkošja na eni ter dinamičnega duha in športnosti na drugi strani.
K nam bo nova enka prispela že to jesen. Podrobneje o tem, kaj vse še prinaša in kako smo jo doživeli na prvi vožnji, pa v dvojni poletni številki naše tiskane izdaje (AF 240-241).
Oznake:
- BMW
- nova generacija
- prva vožnja
- serija 1
- vozili smo