Alfa romeo giulia
Nova giulia bo popolnoma drugačna
Nova alfa romeo giulia bo prispela prihodnje leto, a to ne bo več limuzina, kot jo poznamo. Od sedanjega modela bo ohranila le ime.
Ponedeljek, 3. februar 2025
Alfina priljubljena dinamično naravnana limuzina giulia vstopa v deseto leto življenja in se počasi pripravlja na slovo, saj je njena naslednica napovedana za leto 2026. Čeprav o njej ni še uradnih napovedi, je po različnih izjavah sodeč jasno, da bo to ne bo več limuzina, kot jo poznamo in bo od sedanjega modela ohranila le ime.
Na vprašanje, kakšna bo njena oblika, lahko delno odgovorimo s trenutnim okusom kupcev, ki si želijo predvsem križancev. Nova giulia bo tako imela nekoliko povišano podvozje, na katerem bo slonela rahlo kupejevsko ukrojena fastback karoserija, kar je v intervjuju za francoski L’Argus pred kratkim potrdil Alfin novi direktor Santo Ficili. Šlo bo torej za obliko v slogu citroena C5 X peugeota 408 in novega DS N°8, a z nekoliko večjimi merami, z dolžino karoserije, ki bi morala presegati 4,8 metra.
Ob osnovni obliki karoserije bodo popolnoma novi tudi detajli, kot so oblika trikotne sprednje maske in zadnjih luči s trikotnim svetlobnim podpisom. Še več novosti pa bo pod pločevino, saj nova giulia ne bo več slonela na platformi Giorgio, temveč na Stellantisovi STLA large, ki lahko gosti klasične, hibridne in popolnoma električne pogonske sklope ter na kateri sta že zasnovana dodge charger in jeep wagoneer S.
Nova giulia bo tako, vsaj na začetku popolnoma električna, tako kot stelvio, ki bo prišel letos. Opremljena bo z 800-voltnimi baterijami s kapacitetami med 85 in 115 kWh, dosegi do 800 kilometrov in možnostjo hitrega polnjenja z močjo do 270 kW. Glede motorjev je Ficili za L’Argus povedal, da se bodo moči gibale od 150 do 330 kW (od 204 do 449 KM) s pogonom na zadnji na vsa štiri kolesa. Toda vemo, da najmočnejša izvedba quadrifoglio cilja na več kot 700 kW oziroma tisoč “konjev” in pospešek do stotice v dveh sekundah.
Sledili bodo hibridni pogonski sklopi, o katerih še nimamo oprijemljivih informacij. Lahko bi šlo za sistem podaljševalnika dosega z majhnim bencinskim motorjem za polnjenje baterije ali za nov blagohibridni oziroma polnohibridni sistem. Tudi o klasičnih pogonskih sklopih še ni bilo govora, a po vzoru chargerja vemo, da bi lahko pod sprednjim pokrovom našel prostor trilitrski šestvaljnik