Avto.info

Alfa romeo giulia

Nova giulia bo popolnoma drugačna

Nova alfa romeo giulia bo prispela prihodnje leto, a to ne bo več limuzina, kot jo poznamo. Od sedanjega modela bo ohranila le ime.

Ponedeljek, 3. februar 2025

Alfina priljubljena dinamično naravnana limuzina giulia vstopa v deseto leto življenja in se počasi pripravlja na slovo, saj je njena naslednica napovedana za leto 2026. Čeprav o njej ni še uradnih napovedi, je po različnih izjavah sodeč jasno, da bo to ne bo več limuzina, kot jo poznamo in bo od sedanjega modela ohranila le ime.

Na vprašanje, kakšna bo njena oblika, lahko delno odgovorimo s trenutnim okusom kupcev, ki si želijo predvsem križancev. Nova giulia bo tako imela nekoliko povišano podvozje, na katerem bo slonela rahlo kupejevsko ukrojena fastback karoserija, kar je v intervjuju za francoski L’Argus pred kratkim potrdil Alfin novi direktor Santo Ficili. Šlo bo torej za obliko v slogu citroena C5 X peugeota 408 in novega DS N°8, a z nekoliko večjimi merami, z dolžino karoserije, ki bi morala presegati 4,8 metra.

Ob osnovni obliki karoserije bodo popolnoma novi tudi detajli, kot so oblika trikotne sprednje maske in zadnjih luči s trikotnim svetlobnim podpisom. Še več novosti pa bo pod pločevino, saj nova giulia ne bo več slonela na platformi Giorgio, temveč na Stellantisovi STLA large, ki lahko gosti klasične, hibridne in popolnoma električne pogonske sklope ter na kateri sta že zasnovana dodge charger in jeep wagoneer S.

Nova giulia bo tako, vsaj na začetku popolnoma električna, tako kot stelvio, ki bo prišel letos. Opremljena bo z 800-voltnimi baterijami s kapacitetami med 85 in 115 kWh, dosegi do 800 kilometrov in možnostjo hitrega polnjenja z močjo do 270 kW. Glede motorjev je Ficili za L’Argus povedal, da se bodo moči gibale od 150 do 330 kW (od 204 do 449 KM) s pogonom na zadnji na vsa štiri kolesa. Toda vemo, da najmočnejša izvedba quadrifoglio cilja na več kot 700 kW oziroma tisoč “konjev” in pospešek do stotice v dveh sekundah.

Sledili bodo hibridni pogonski sklopi, o katerih še nimamo oprijemljivih informacij. Lahko bi šlo za sistem podaljševalnika dosega z majhnim bencinskim motorjem za polnjenje baterije ali za nov blagohibridni oziroma polnohibridni sistem. Tudi o klasičnih pogonskih sklopih še ni bilo govora, a po vzoru chargerja vemo, da bi lahko pod sprednjim pokrovom našel prostor trilitrski šestvaljnik

Oddaj komentar

Bencinski štirivaljnik, ki dvigne kocine!

Japonci se elektrifikacije ne bojijo, a se zdi, da do nje pristopajo z nekoliko kraj
Novice

V Nemčiji mora vsako leto približno 80.000 voznikov opravljati 'Idiotentest'

Medicinsko-psihološki pregled, znan tudi kot Idiotentest (MPU), čaka vse nemške v
Novice

Obsežno uhajanje podatkov pri Volkswagnu je razkrilo gibanje 800.000 lastnikov električnih vozil

Veliko ljudi skrbi, da bi hekerji ukradli njihove osebne podatke, vendar včasih pri
Novice

Nio v Evropo prihaja še s cenejšo znamko Onvo, ponujala bo model z dosegom 1.000 km

Nio, kitajski proizvajalec avtomobilov, ki poenostavlja uporabo električnih avtomob
Novice

V Volkswagnu dosegli dogovor: zapiranja tovarn ne bo, ukinjajo 35.000 delovnih mest, proizvodnja golfa pa se seli v Mehiko

Volkswagen je po opozorilnih stavkah in burnih razpravah dosegel dogovor s sindikato
Novice

Vožnja po snegu: trije nasveti in eno pravilo!

Ko koeficient trenja pade na 0,1 do 0,2, postane vožnja avtomobila precej zahtevna.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.