Avto.info

Alfa romeo junior

Alfin najnovejši križanec je v električni izvedbi lahko cenejši od hibridnega

Alfin novi najmanjši križanec je na izbiro v blagohibridni ali v dveh električnih izvedbah z največjo močjo 206 kW (280 KM). Osnovni model je s popustom za financiranje na voljo za 25.990 evrov, osnovni električni pa z upoštevano subvencijo že za 25.790 evrov.

Torek, 14. januar 2025

Alfa romeo se z novim modelom vrača v razred B, kjer je pred nekaj leti ponujala mito. Toda novinec ni klasična mestna kombilimuzina, temveč kompaktni križanec oziroma športni terenec. Tehnično osnovo si deli z drugimi Stellantisovimi malimi križanci, kot sta jeep avenger in peugeot 2008. Toda pri Alfi zagotavljajo, da so mu z dodelavami skupne platforme priskrbeli poseben, bolj športen značaj. To so dosegli z vzmetenjem z močnejšimi stabilizatorji, z dodelavo volanskega mehanizma, z zmogljivejšimi zavorami in z bolj odzivnimi motorji.

Ob začetku prodaje je na voljo blagi hibrid ibrida z 1,2-litrskim turbobencinskim trivaljnikom s 100 kW (136 KM), elektromotorjem z 21 kW (29 KM) in 48-voltno liti-ionsko baterijo, s čimer ponuja 100 kW (136 KM) sistemske moči. Za razliko od večine blagih hibridov omogoča tudi vožnjo le na elektriko, ki lahko v mestu poteka več kot 50 % časa. Sistem poganja sprednji kolesi, kasneje bo zanj na voljo tudi štirikolesni pogon Q4. Na izbiro sta še popolnoma električna različica elettrica s 115 kWh (156 KM) ter njena bolj popoprana izvedba z 206 kW (156 oziroma 280 KM). Obe imata vgrajeno baterijo z neto kapaciteto 51 kWh, ki šibkejši zagotavlja 410 kilometrov dosega po meritvenem ciklu WLTP. Polnjenje z izmeničnim tokom lahko poteka z največjo močjo 11 kW, z enosmernim pa do 100 kW.

Ena od njegovih močnih točk je gotovo oblika. Upamo si trditi, da bo z značilno trikotno masko, posebno obliko sprednjih žarometov, s kupejevsko strešno linijo in privlačnimi platišči, ki merijo od 17 do 20 palcev, ujel precej več pogledov kot sorodni koncernski modeli.

Podobno ekstravagantno je oblikovana tudi notranjost, kjer, imajo glavno vlogo merilniki z ohišjem v obliki daljnogleda. Sicer ne gre za klasične merilnike, temveč za 26-centimetrski (10,25-palčni) zaslon, ki omogoča različne prikaze. Ob njem je na sredini armaturne plošče nameščen enako velik proti vozniku usmerjen zaslon na dotik za upravljanje multimedijske naprave, pod njim pa klasični gumbi za upravljanje klimatske naprave. Na voljo so trije različni slogi notranjosti  - icona, spiga in corsa, pri čemer zadnjo, ki je najbolj športno naravnana, označujejo obsežna uporaba alkantare in sprednja sedeža znamke Sabelt.

Blagi hibrid ibrida je na voljo s paketi opreme core in speciale, električni elettrica pa s paketi core, speciale in veloce. Cene se gibljejo od 27.490 do 45.790 evrov, pri čemer je treba za osnovni električni model brez popustov odšteti 34.490 evrov, kar pomeni, da je ob upoštevanju subvencije v višini 7.200 evrov celo malce cenejši od blagohibridnega. Ob izbiri financiranja vam bodo naštete cene spustili še za 1.500 evrov.

Podrobneje o Alfinem novem križancu z vtisi s prve vožnje pa v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF 307).

Oddaj komentar

Bencinski štirivaljnik, ki dvigne kocine!

Japonci se elektrifikacije ne bojijo, a se zdi, da do nje pristopajo z nekoliko kraj
Novice

V Nemčiji mora vsako leto približno 80.000 voznikov opravljati 'Idiotentest'

Medicinsko-psihološki pregled, znan tudi kot Idiotentest (MPU), čaka vse nemške v
Novice

Obsežno uhajanje podatkov pri Volkswagnu je razkrilo gibanje 800.000 lastnikov električnih vozil

Veliko ljudi skrbi, da bi hekerji ukradli njihove osebne podatke, vendar včasih pri
Novice

Nio v Evropo prihaja še s cenejšo znamko Onvo, ponujala bo model z dosegom 1.000 km

Nio, kitajski proizvajalec avtomobilov, ki poenostavlja uporabo električnih avtomob
Novice

V Volkswagnu dosegli dogovor: zapiranja tovarn ne bo, ukinjajo 35.000 delovnih mest, proizvodnja golfa pa se seli v Mehiko

Volkswagen je po opozorilnih stavkah in burnih razpravah dosegel dogovor s sindikato
Novice

Vožnja po snegu: trije nasveti in eno pravilo!

Ko koeficient trenja pade na 0,1 do 0,2, postane vožnja avtomobila precej zahtevna.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.