Audi e-tron GT
To je najmočnejši serijski audi doslej
Audi je osvežil svojo električno športno limuzino ter med drugim v ponudbo dodal novo visokozmogljivo različico.
Sreda, 19. junij 2024
Čeprav gre uradno za prenovo, so nekatere posodobitve audija e-tron GT tako občutne, da bi lahko rekli, da so na ravni nove generacije. Poleg estetskih popravkov je kar nekaj novosti na področju motorjev in baterije.
Estetske spremembe so vidne predvsem na sprednjem delu z rahlo predrugačeno masko in elementi kot je streha iz matiranih ogljikovih vlaken za novo najzmogljivejšo izvedbo RS. Nove so tudi karoserijske barve ter dizajn platišč velikosti 20 in 21 palcev.
Osvežitev notranjosti vključuje nove dekorativne elemente iz matiranih ogljikovih vlaken, nov volanski obroč z ravnim spodnjim in zgornjim delom ter nove možnosti personalizacije, denimo z detajli v zeleni barvi za model RS e-tron GT.
Prevetrena motorna paleta prinaša različico S e-tron GT, ki razvije 500 kilovatov (680 KM) in 740 Nm navora oziroma 110 kilovatov (150 KM) in 110 Nm več kot prej. RS e-tron GT zmore 629 kilovatov (856 KM) oziroma 154 kilovatov (210 KM) in 35 Nm več kot prej, medtem ko nova izvedba perfomance razvije kar 680 kilovatov (925 KM) in 1.027 Nm navora, s čimer bo najmočnejši serijski audi vseh časov. To naštetim modelom zagotavlja izjemne zmogljivosti. S e-tron GT doseže stotico v 3,4 sekunde, RS e-tron GT za to potrebuje 2,8 sekunde, RS e-tron GT performance pa vsega 2,5 sekunde. Končna hitrost različice S znaša 245 kilometrov na uro, medtem ko je pri različicah RS omejena na 250 kilometrov na uro.
Baterija ima neto kapaciteto 97 kWh, kar je 13 kWh več kot prej. Večja kapaciteta v kombinaciji z novim toplotnim menedžmentom prvemu zagotavlja 609 kilometrov dosega, drugemu 597 kilometrov, tretjemu pa 585 kilometrov dosega. Polnjenje lahko poteka z največjo močjo 320 kilovatov z enosmernim tokom in z 22 kilovati z izmeničnim tokom.
Prenovljeni audi GT e-tron bo na voljo od septembra.