Avto.info

Porednež, ki ga moraš imeti rad

TEST IN OCENA: BMW M340d touring

Z osvežitvijo je karavanska trojka pri tehniki skočila v ospredje razreda. Oddelek M performance poskrbi, da izstopa kot »pravi« M, trilitrski turbodizel z 250 kW (340 KM) pa oznako tudi popolnoma upraviči.

Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Sobota, 23. november 2024

Takšen primerek BMW-jeve trojke lahko z nekaj pristranskosti gledate na dva popolnoma različna načina. Izstopajoč športni videz s pristnim M pedigrejem, moč 250 kW (340 KM) in štirikolesni pogon ga zlahka uvrstijo v kategorijo zmogljivih cestnih dirkačev. Njegova druga plat pa je družinska uporabnost, potovalno udobje in varčnost. In kje je njegova resnica? Nekje vmes in najbolj odvisna od tistega, ki sedi za volanom.

S prenovo je trojka spet naredila nekaj korakov naprej in se postavila v sam vrh razreda (najvišjo stopničko si sicer najpogosteje izmenjuje z Mercedesom in Audijem). Če zanemarimo kozmetične popravke zunanjosti, ki so poskrbeli za nekaj več sodobne ostrine, se je tudi tokrat glavni del zgodil v notranjosti. Govorimo seveda predvsem o digitalnem delu, kjer so inženirji in oblikovalci stopili skupaj ter dva ločena zaslona združili v neprekinjen, proti vozniku zaobljen zaslon. Ne, da smo prej lahko multimedijskemu sistemu kaj veliko očitali, a je ta sedaj še preglednejši, odzivnejši ter bolj bogato založen s funkcijami.

7,3 litra je znašala povprečna poraba v času našega testiranja.


O vgrajeni pametni tehnologiji smo že večkrat pisali, zato tokrat raje o tistem, kar se skriva pod motornim pokrovom. Vrh turbodizelske ponudbe pripada oddelku M Performance, ki iz trilitrskega vrstnega šestvaljnika iztisne že omenjeno moč 250 kilovatov, kar v kombinaciji s štirikolesnim pogonom pomeni, da stotico doseže v vsega 4,7 sekunde. Malce sicer zaostaja za brutalnostjo karavanskega M3, a se oddolži skorajda povsod drugod. Poraba je seveda občutno manjša, na testu s povprečjem okoli 7,3 litra, predvsem pa smo bili navdušeni nad udobjem. Nedavno testiranega M3 smo denimo vrnili brez pretirane žalosti, saj je za vsakdanjo uporabo lahko kaj hitro prenaporen, medtem ko smo z M340d brez težav odpeljali daljšo pot. Ob tem je vseeno treba dodati, da ponuja izjemno dinamiko, ne tako ekstremno kot M3, a vseeno več kot dovolj za popraskati adrenalinski srbež na javnih cestah.

Kakšna je torej naša končna ocena tega avtomobila? Odlična! Pa ne le zaradi neštetih dobrot, ki jih ponuja, ampak tudi zato, ker je s karavansko zasnovo in zmogljivim turbodizlom vse večji upornik v današnjem elektrificiranem SUV svetu. Takšne raznolik avtomobilski svet še kako potrebuje!
 

BMW M340d touring
 Vozilo in motor karavan, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, blagi hibrid, vrstni šestvaljnik, 2.993 ccm, 250 kW (340 KM) pri 4.400/min, 700 Nm pri 1.750/min; Menjalnik: samodejni, 8-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: 5.
  Velikost: 4.713 x 1.827 x 1.445 mm; Medos. razdalja: 2.851 mm; Pnevmatike: 225/40 R19 spredaj, 255/35 R19 zadaj; Masa/nosilnost: 1.945/485 kg; Prtljažnik: 500–1.510 l.
  Največja hitrost:  250 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 4,7 s; Poraba goriva (WLTP): 6,0 l/100 km; Povprečje na testu: 7,3 l/100 km; Izpust CO2: 157 g/km.
  Cena:  osnovni model (318i touring): 45.400 €, testno vozilo: 95.712 €; BMW Vetriebs GmbH, podružnica Ljubljana.
zmogljivosti, udobje, poraba, ergonomija cena nekaterih dodatkov brez napak

Oddaj komentar

Bencinski štirivaljnik, ki dvigne kocine!

Japonci se elektrifikacije ne bojijo, a se zdi, da do nje pristopajo z nekoliko kraj
Novice

V Nemčiji mora vsako leto približno 80.000 voznikov opravljati 'Idiotentest'

Medicinsko-psihološki pregled, znan tudi kot Idiotentest (MPU), čaka vse nemške v
Novice

Obsežno uhajanje podatkov pri Volkswagnu je razkrilo gibanje 800.000 lastnikov električnih vozil

Veliko ljudi skrbi, da bi hekerji ukradli njihove osebne podatke, vendar včasih pri
Novice

Nio v Evropo prihaja še s cenejšo znamko Onvo, ponujala bo model z dosegom 1.000 km

Nio, kitajski proizvajalec avtomobilov, ki poenostavlja uporabo električnih avtomob
Novice

V Volkswagnu dosegli dogovor: zapiranja tovarn ne bo, ukinjajo 35.000 delovnih mest, proizvodnja golfa pa se seli v Mehiko

Volkswagen je po opozorilnih stavkah in burnih razpravah dosegel dogovor s sindikato
Novice

Vožnja po snegu: trije nasveti in eno pravilo!

Ko koeficient trenja pade na 0,1 do 0,2, postane vožnja avtomobila precej zahtevna.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.