Avto.info

BMW M5 touring

Po 14 letih je nazaj BMW M5 touring!

Po daljšem premoru se vrača karavanski M5. Poganja ga priključni hibrid s 535 kW (727 KM) iz limuzine, s katerim se lahko požene do hitrosti 305 km/h.

Petek, 16. avgust 2024

Po številnih napovedih je BMW v Pebble Beachu razkril svoj nov najzmogljivejši karavan. M5 touring, tokrat z oznako G99, se vrača po 14 letih premora in nadaljuje tradicijo, ki sta jo začela modela E34 iz leta 1992 in E60 iz leta 2007.

Poganja ga priključni hibrid, ki ga sestavljata 4,4-litrski turbobencinski V8 s 430 kW (585 KM) in 750 Nm navora ter v osemstopenjski samodejni menjalnik vgrajen elektromotor s 145 kW (197 KM) in 280 Nm navora za skupno moč 535 kW (727 KM) in pošastnih 1.000 Nm navora. Ob tem litij-ionska baterija s kapaciteto 18,6 kWh omogoča do 67 kilometrov vožnje na elektriko.

Besna moč se prenaša na vsa štiri kolesa prek pogona xDrive, ki, seveda, omogoča različne nastavitve, med drugim s prenosom izključno na zadnjo os.

To je dovolj za pospešek do stotice v 3,6 sekunde ter elektronsko omejene hitrosti 250 km/h oziroma 305 km/h s paketom M driver’s.

Zunanjost odlikujejo za 75 mm razširjen sprednji ter za 48 mm razširjen zadnji kolotek s primerno razširjenimi blatniki, agresivno oblikovana odbijača, 20-palčni kolesi spredaj in 21-palčni zadaj ter štiri izpušne cevi, ki kukajo iz opaznega usmerjevalnika zraka.

Notranjost je odeta v usnje tako na sedežih kot armaturni plošči, za katere so na voljo različne, tudi večbarvne kombinacije. V primerjavi z bolj običajnimi različicami najbolj izstopata športna sprednja sedeža in športen volanski obroč z ravno prisekanim spodnjim delom in obilico gumbov, med drugim za bližnjice do športnih nastavitev M. Serijska oprema je izjemno bogata in med drugim vključuje štiripodročno klimatsko napravo in zvočni sistem Bowers & Wilkins z 18 zvočniki.

Seveda velja omeniti prtljažnik, ki v osnovni postavitvi sprejme do 500 litrov prtljage, z zlaganjem sedežev pa njegova prostornina naraste do 1.630 litrov. Na strehi je mogoče prevažati do 100 kilogramov tovora, medtem ko vlečna zmogljivost znaša dve toni.

Za besni karavan bo treba odšteti nekaj več kot za limuzinski M5, ki pri nas stane 151.550 evrov.

Oddaj komentar

Mercedes W123: Prevozil je že več kot 7 milijonov km, olje mu menjajo vsak teden

Legendarni mercedes-benz W123 je bil nekoč znan po svoji zanesljivosti. Čeprav je
Novice

Koliko kilometrov med poletno vročino 'ukrade' klima v električnih vozilih?

Med poletnimi potovanji se prometnim zastojem pogosto ni mogoče izogniti. Vas zanim
Novice

V Teslini nemški tovarni je izginilo 65.000 skodelic za kavo

Vodenje tovarne avtomobilov ni preprosta zadolžitev, kar je na lastni koži občuti
Novice

Letna naročnina na baterijo za sedem tisočakov?!

Mislili bi, da bo za 7.000 evrov na leto človek dobil oziroma najel velik baterijsk
Novice

Do leta 2030 bo vsak tretji prodan avtomobil kitajski

Kitajski avtomobili si trenutno lastijo 21 odstotkov svetovnega trga, pri čemer ana
Novice

Ko te v hrbet sune več kot tisočglava konjenica

Porscheji nedvomno spadajo med največje športne ikone na štirih kolesih. Skozi č
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.