BMW M5 touring
Po 14 letih je nazaj BMW M5 touring!
Po daljšem premoru se vrača karavanski M5. Poganja ga priključni hibrid s 535 kW (727 KM) iz limuzine, s katerim se lahko požene do hitrosti 305 km/h.
Petek, 16. avgust 2024
Po številnih napovedih je BMW v Pebble Beachu razkril svoj nov najzmogljivejši karavan. M5 touring, tokrat z oznako G99, se vrača po 14 letih premora in nadaljuje tradicijo, ki sta jo začela modela E34 iz leta 1992 in E60 iz leta 2007.
Poganja ga priključni hibrid, ki ga sestavljata 4,4-litrski turbobencinski V8 s 430 kW (585 KM) in 750 Nm navora ter v osemstopenjski samodejni menjalnik vgrajen elektromotor s 145 kW (197 KM) in 280 Nm navora za skupno moč 535 kW (727 KM) in pošastnih 1.000 Nm navora. Ob tem litij-ionska baterija s kapaciteto 18,6 kWh omogoča do 67 kilometrov vožnje na elektriko.
Besna moč se prenaša na vsa štiri kolesa prek pogona xDrive, ki, seveda, omogoča različne nastavitve, med drugim s prenosom izključno na zadnjo os.
To je dovolj za pospešek do stotice v 3,6 sekunde ter elektronsko omejene hitrosti 250 km/h oziroma 305 km/h s paketom M driver’s.
Zunanjost odlikujejo za 75 mm razširjen sprednji ter za 48 mm razširjen zadnji kolotek s primerno razširjenimi blatniki, agresivno oblikovana odbijača, 20-palčni kolesi spredaj in 21-palčni zadaj ter štiri izpušne cevi, ki kukajo iz opaznega usmerjevalnika zraka.
Notranjost je odeta v usnje tako na sedežih kot armaturni plošči, za katere so na voljo različne, tudi večbarvne kombinacije. V primerjavi z bolj običajnimi različicami najbolj izstopata športna sprednja sedeža in športen volanski obroč z ravno prisekanim spodnjim delom in obilico gumbov, med drugim za bližnjice do športnih nastavitev M. Serijska oprema je izjemno bogata in med drugim vključuje štiripodročno klimatsko napravo in zvočni sistem Bowers & Wilkins z 18 zvočniki.
Seveda velja omeniti prtljažnik, ki v osnovni postavitvi sprejme do 500 litrov prtljage, z zlaganjem sedežev pa njegova prostornina naraste do 1.630 litrov. Na strehi je mogoče prevažati do 100 kilogramov tovora, medtem ko vlečna zmogljivost znaša dve toni.
Za besni karavan bo treba odšteti nekaj več kot za limuzinski M5, ki pri nas stane 151.550 evrov.
Oznake:
- BMW
- M5
- priključni hibrid
- touring