BMW X3
Evolucija pred napovedano revolucijo
Novi BMW X3 ohranja bencinske in dizelske motorje in bo na prodaj vzporedno z bolj radikalno oblikovanim popolnoma električnim iX3, ki bo prispel prihodnje leto.
Sreda, 19. junij 2024
Novi X3 predstavlja evolucijo sedanjega modela in napoveduje popolnoma nov električni model, ki bo slonel na čisto novi platformi, a na katerega bo treba počakati do prihodnjega leta.
Ob enaki medosni razdalji (2.850 mm), kot pri sedanjem modelu, z dolžino 4,75 metra prinaša le minimalne merske spremembe (+34 mm v dolžino) in ohranja razmerja zasnove z motorjem spredaj in pogonom na zadnji kolesi. Prtljažnik je pridobil 20 litrov prostornine in meri 570 litrov, pri priključnem hibridu pa 460 litrov. Omeniti velja dobro aerodinamiko s količnikom zračnega upora, ki znaša le 0,27, ter novo obliko sprednjih in zadnjih luči in, seveda, novo veliko masko v obliki ledvičk, ki je lahko osvetljena.
Na armaturni plošči imata glavno vlogo 31,2-centimetrski in 37,8-centimetrski (12,3 in 14,9-palčni) zaslon v okviru enotnega panela, zaradi katerih so izginili skoraj vsi fizični gumbi. Tako kot pri modelih nove serije 5, tudi tu najdemo opcijsko letvico interaction bar, ki površino na dotik in svetlobnimi efekti omogoča komunikacijo med človekom in avtomobilom.
Motorna paleta, pri kateri je iz oznak odpadla črka i, prinaša štirikolesni pogon in osemstopenjsko avtomatiko pri vseh različicah. Vstopni bencinski model bo 20 xDrive z dvolitrskim blagohibrinim strojem s 153 kilovati (208 KM), dizelski 20d xDrive je blagi hibrid, ki zmore 145 kilovatov (197 KM), model z oznako 30e xDrive pa priključni hibrid z dvolitrskim bencinarjem in elektromotorjem, ki omogoča 86 kilometrov električnega dosega.
Vrh ponudbe bo ob začetku prodaje predstavljal model M50 xDrive s trilitrskim blagohibridnim šestvaljnikom, ki ponuja 293 kilovatov (398 KM) moči. Tekom leta 2025 se bodo naštetim motorjem pridružili šestvaljni dizelski stroji.
Oznake:
- bencin
- BMW
- dizel
- priključni hibrid
- X3