Citroën C3 aircross
To je mali veliki citroën s sedmimi sedeži
Citroënov najmanjši križanec je z novo generacijo zrasel za 23 centimetrov v dolžino. Z novo platformo smart car bo ponujal bencinske, hibridne in električne pogonske sklope ter do sedem sedežev.
Četrtek, 20. junij 2024
Francoski mali križanec je zasnovan na Stellantisovi novi platformi smart car, na kateri sloni tudi novi klasični C3. V primerjavi s predhodnikom je občutno zrasel in lahko sprejme do sedem potnikov, kar predstavlja absolutno novost v tem razredu.
Sprednji del z oglatimi potezami deluje robustno, zadnji pa z dolgo ravno strešno linijo in z navpično prisekanim zadkom med drugim zagotavlja prostorno notranjost, ki lahko sprejme tudi tretjo vrsto sedežev. Na splošno linije spominjajo na Oplovega novega križanca frontera, s katerim si v okviru koncernskih sinergij deli večino sestavnih delov.
V dolžino meri 4,39 metra oziroma 23 centimetrov več kot aktualni model. S širino 1,79 metra in višino 1,66 metra je tudi nekoliko širši in višji od slednjega. Ob tem medosna razdalja znaša 2,67 metra.
Notranjost predstavlja evolucijo oblik, ki smo jih videli že pri novem C3, z nekaj novimi materiali in prvič tudi s projekcijskim zaslonom. Osnovne različice so opremljene z nosilcem za pametni telefon in brezžično povezavo, bogatejše pa s 26-centimetrskim (10,25-palčnim) osrednjim zaslonom na dotik.
Prtljažnik petsedežne različice meri od 460 do 1.600 litrov. Pri sedemsedežni izvedbi za tretjo vrsto ostane 40 litrov prostora, ob uporabi petih sedežev pa 330 litrov.
Popolnoma električno izvedbo poganja motor s 83 kilovati (113 KM) v kombinaciji z baterijo s kapaciteto 44 kWh, ki obljublja okoli 300 kilometrov dosega. Prihodnje leto bo na voljo zmogljivejša baterija za okoli 400 kilometrov dosega.
Blagi hibrid je opremljen z 1,2-litrskim trivaljnikom z 48-voltnm omrežjem in 100 kilovati (136 KM) moči. Serijsko je povezan z dvosklopčnim menjalnikom e-DCT. Vstopno izbiro bo predstavlja 1,2-litrski bencinski trivaljnik s 74 kilovati (101 KM) v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom.
Natančne cene še niso znane, pri čemer naj bi bilo treba za osnovni bencinski model odšteti manj kot 20 tisoča evrov, za električni pa nekaj manj kot 30 tisočakov.