Avto.info

CRM v praksi: Primeri digitalne preobrazbe slovenskih podjetij Enertec, PETROVIČ in PRONET Kranj

Predstavljamo tri uspešne slovenske primere, kjer je uvedba CRM sistema prinesla pomembne izboljšave v poslovanju. 

Četrtek, 28. november 2024

Vse več slovenskih podjetij se odloča za uvedbo CRM sistema, da bi izboljšala učinkovitost poslovanja, utrdila odnose s strankami in ostala konkurenčna. CRM je programska rešitev, ki omogoča zbiranje podatkov o strankah, optimizacijo poslovnih procesov ter večjo produktivnost. Predstavljamo tri uspešne slovenske primere, kjer je uvedba CRM sistema prinesla pomembne izboljšave v poslovanju. 

Kako CRM izboljšuje poslovanje

CRM (Customer Relationship Management) je programska oprema, ki podjetjem različnih velikosti omogoča shranjevanje in upravljanje vseh podatkov o strankah na enem mestu. Namesto da podjetja informacije o strankah hranijo v glavi, zapisnikih ali preglednicah, CRM omogoča preprosto spremljanje preteklih interakcij, prodajnih priložnosti in povpraševanj v enotnem sistemu. To podjetjem olajša pridobivanje novih strank, zaključevanje poslov ter ohranjanje zvestobe in zadovoljstva obstoječih strank, kar prispeva k dolgoročnim poslovnim odnosom.

Ena izmed pomembnih prednosti CRM sistema je tudi njegova možnost integracije z drugimi poslovnimi rešitvami, kot je ERP, kar poenostavi poslovne procese in poveča učinkovitost različnih oddelkov v podjetju.

V nadaljevanju bomo predstavili tri slovenska podjetja, ki so uspešno uvedla CRM sistem.

Primeri implementacije CRM sistema v uspešnih slovenskih podjetjih

PETROVIČ 

Podjetje PETROVIČ, ki je znano po svojih krovskih izdelkih in montažni gradnji, je v zadnjih letih doživelo hitro rast in znatno povečalo število zaposlenih. Z rastjo podjetja so se pojavile tudi potrebe po večji preglednosti poslovanja in boljšem upravljanju informacij. Pri tem jim je pomagal CRM sistem, ki je digitaliziral ključne poslovne procese.

S pomočjo CRM sistema Intrix so centralizirali podatke o strankah in projektih, kar je omogočilo boljše sledenje prodajnim priložnostim, hitrejše odgovarjanje na povpraševanja in boljšo organizacijo projektov. Uvedba sistema je povečala sledljivost prodaje in projektov ter avtomatizirala pripravo ponudb, kar je zmanjšalo število napak in povečalo učinkovitost.

Izvršni direktor Blaž Petrovič ob tem dodaja: "Vsem podjetjem, ki želijo digitalizirati svoje poslovanje, to toplo priporočam. Se je pa potrebno tega procesa lotiti celovito že od samega začetka. Za uspešno digitalno transformacijo je namreč potrebno imeti kvalitetne podatke in dobro ekipo."

PRONET Kranj

PRONET Kranj, podjetje, specializirano za razvoj poslovnih programskih rešitev, je v procesu digitalizacije poslovanja prepoznalo potrebo po centraliziranem sistemu, ki bi povezal različna orodja, ki so jih uporabljali. Prehod na sistem Intrix jim je omogočil integracijo CRM in ERP rešitev ter boljše usklajevanje med prodajo, implementacijo in podporo strankam.

Avtomatizirali so številne procese, od pridobivanja prodajnih priložnosti do sledenja napredku projektov. Zdaj so vsi podatki o strankah in projektih v enem sistemu, kar zmanjšuje napake in podvajanje podatkov. Z vodenjem projektov v Intrixu so povečali organizacijo in zanesljivost dela, izboljšali spremljanje stroškov in časa ter optimizirali razpored dela.

"Ker smo za vodenje projektov uporabljali že nekaj orodij (tudi tujega), lahko z gotovostjo trdim, da vodenje projekta v Intrixu pripomore k večji organiziranosti in učinkovitosti našega implementacijskega tima," je povedal Slavko Frelih, direktor operative v PRONET Kranj.

Digitalizacija je izboljšala tudi podporo uporabnikom, saj se vsi zahtevki zbirajo in obdelujejo v centraliziranem sistemu, kar omogoča hitrejše in bolj učinkovito reševanje težav.

Enertec 

Podjetje Enertec, ki se ukvarja s po meri oblikovanimi energetskimi rešitvami, je uvedlo CRM sistem, da bi digitaliziralo svoje poslovne procese. CRM danes podpira celoten poslovni proces podjetja, od prvega stika s stranko do montaže in vzdrževanja.

"Intrix ima zelo pomembno vlogo v našem podjetju. V njem spremljamo potencialne in obstoječe stranke, upravljamo priložnosti, izdelujemo kompleksne ponudbe, nadzorujemo projekte, delovne naloge, reklamacije, vzdrževalne aktivnosti," poudarja direktor Peter Kumer.

Centralizacija podatkov o strankah in avtomatizacija prodajnih korakov omogoča hitrejše in preglednejše spremljanje priložnosti. Informacije so v vsakem trenutku dostopne celotni ekipi, kar izboljšuje učinkovitost in odzivnost. Sistem je prinesel tudi večjo preglednost v montažnih in servisnih projektih, saj se vse naloge in aktivnosti avtomatsko dodelijo ter spremljajo v sistemu.

 

Ste pripravljeni na uvedbo CRM sistema?

Izkušnje podjetij Enertec, PRONET Kranj in PETROVIČ kažejo, da je uvedba CRM sistema pomemben korak za rast in uspeh podjetja. Prava rešitev omogoča optimizacijo prodaje, krepitev odnosov s strankami in izboljšanje produktivnosti na vseh ravneh podjetja.

Izbira pravega CRM sistema pa pogosto ni enostavna, saj ima vsako podjetje svoje specifične zahteve. V podjetju Intera so zato pripravili brezplačen uvajalni paket, ki vključuje analizo trenutnega stanja vašega podjetja in prilagoditev CRM sistema vašim potrebam. Rezervirajte termin ali preizkusite Intrix brezplačno.

Oglasno sporočilo

Oddaj komentar

Bencinski štirivaljnik, ki dvigne kocine!

Japonci se elektrifikacije ne bojijo, a se zdi, da do nje pristopajo z nekoliko kraj
Novice

V Nemčiji mora vsako leto približno 80.000 voznikov opravljati 'Idiotentest'

Medicinsko-psihološki pregled, znan tudi kot Idiotentest (MPU), čaka vse nemške v
Novice

Obsežno uhajanje podatkov pri Volkswagnu je razkrilo gibanje 800.000 lastnikov električnih vozil

Veliko ljudi skrbi, da bi hekerji ukradli njihove osebne podatke, vendar včasih pri
Novice

Nio v Evropo prihaja še s cenejšo znamko Onvo, ponujala bo model z dosegom 1.000 km

Nio, kitajski proizvajalec avtomobilov, ki poenostavlja uporabo električnih avtomob
Novice

V Volkswagnu dosegli dogovor: zapiranja tovarn ne bo, ukinjajo 35.000 delovnih mest, proizvodnja golfa pa se seli v Mehiko

Volkswagen je po opozorilnih stavkah in burnih razpravah dosegel dogovor s sindikato
Novice

Vožnja po snegu: trije nasveti in eno pravilo!

Ko koeficient trenja pade na 0,1 do 0,2, postane vožnja avtomobila precej zahtevna.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.