CRM v praksi: Primeri digitalne preobrazbe slovenskih podjetij Enertec, PETROVIČ in PRONET Kranj
Predstavljamo tri uspešne slovenske primere, kjer je uvedba CRM sistema prinesla pomembne izboljšave v poslovanju.
Četrtek, 28. november 2024
Vse več slovenskih podjetij se odloča za uvedbo CRM sistema, da bi izboljšala učinkovitost poslovanja, utrdila odnose s strankami in ostala konkurenčna. CRM je programska rešitev, ki omogoča zbiranje podatkov o strankah, optimizacijo poslovnih procesov ter večjo produktivnost. Predstavljamo tri uspešne slovenske primere, kjer je uvedba CRM sistema prinesla pomembne izboljšave v poslovanju.
Kako CRM izboljšuje poslovanje
CRM (Customer Relationship Management) je programska oprema, ki podjetjem različnih velikosti omogoča shranjevanje in upravljanje vseh podatkov o strankah na enem mestu. Namesto da podjetja informacije o strankah hranijo v glavi, zapisnikih ali preglednicah, CRM omogoča preprosto spremljanje preteklih interakcij, prodajnih priložnosti in povpraševanj v enotnem sistemu. To podjetjem olajša pridobivanje novih strank, zaključevanje poslov ter ohranjanje zvestobe in zadovoljstva obstoječih strank, kar prispeva k dolgoročnim poslovnim odnosom.
Ena izmed pomembnih prednosti CRM sistema je tudi njegova možnost integracije z drugimi poslovnimi rešitvami, kot je ERP, kar poenostavi poslovne procese in poveča učinkovitost različnih oddelkov v podjetju.
V nadaljevanju bomo predstavili tri slovenska podjetja, ki so uspešno uvedla CRM sistem.
Primeri implementacije CRM sistema v uspešnih slovenskih podjetjih
PETROVIČ
Podjetje PETROVIČ, ki je znano po svojih krovskih izdelkih in montažni gradnji, je v zadnjih letih doživelo hitro rast in znatno povečalo število zaposlenih. Z rastjo podjetja so se pojavile tudi potrebe po večji preglednosti poslovanja in boljšem upravljanju informacij. Pri tem jim je pomagal CRM sistem, ki je digitaliziral ključne poslovne procese.
S pomočjo CRM sistema Intrix so centralizirali podatke o strankah in projektih, kar je omogočilo boljše sledenje prodajnim priložnostim, hitrejše odgovarjanje na povpraševanja in boljšo organizacijo projektov. Uvedba sistema je povečala sledljivost prodaje in projektov ter avtomatizirala pripravo ponudb, kar je zmanjšalo število napak in povečalo učinkovitost.
Izvršni direktor Blaž Petrovič ob tem dodaja: "Vsem podjetjem, ki želijo digitalizirati svoje poslovanje, to toplo priporočam. Se je pa potrebno tega procesa lotiti celovito že od samega začetka. Za uspešno digitalno transformacijo je namreč potrebno imeti kvalitetne podatke in dobro ekipo."
PRONET Kranj
PRONET Kranj, podjetje, specializirano za razvoj poslovnih programskih rešitev, je v procesu digitalizacije poslovanja prepoznalo potrebo po centraliziranem sistemu, ki bi povezal različna orodja, ki so jih uporabljali. Prehod na sistem Intrix jim je omogočil integracijo CRM in ERP rešitev ter boljše usklajevanje med prodajo, implementacijo in podporo strankam.
Avtomatizirali so številne procese, od pridobivanja prodajnih priložnosti do sledenja napredku projektov. Zdaj so vsi podatki o strankah in projektih v enem sistemu, kar zmanjšuje napake in podvajanje podatkov. Z vodenjem projektov v Intrixu so povečali organizacijo in zanesljivost dela, izboljšali spremljanje stroškov in časa ter optimizirali razpored dela.
"Ker smo za vodenje projektov uporabljali že nekaj orodij (tudi tujega), lahko z gotovostjo trdim, da vodenje projekta v Intrixu pripomore k večji organiziranosti in učinkovitosti našega implementacijskega tima," je povedal Slavko Frelih, direktor operative v PRONET Kranj.
Digitalizacija je izboljšala tudi podporo uporabnikom, saj se vsi zahtevki zbirajo in obdelujejo v centraliziranem sistemu, kar omogoča hitrejše in bolj učinkovito reševanje težav.
Enertec
Podjetje Enertec, ki se ukvarja s po meri oblikovanimi energetskimi rešitvami, je uvedlo CRM sistem, da bi digitaliziralo svoje poslovne procese. CRM danes podpira celoten poslovni proces podjetja, od prvega stika s stranko do montaže in vzdrževanja.
"Intrix ima zelo pomembno vlogo v našem podjetju. V njem spremljamo potencialne in obstoječe stranke, upravljamo priložnosti, izdelujemo kompleksne ponudbe, nadzorujemo projekte, delovne naloge, reklamacije, vzdrževalne aktivnosti," poudarja direktor Peter Kumer.
Centralizacija podatkov o strankah in avtomatizacija prodajnih korakov omogoča hitrejše in preglednejše spremljanje priložnosti. Informacije so v vsakem trenutku dostopne celotni ekipi, kar izboljšuje učinkovitost in odzivnost. Sistem je prinesel tudi večjo preglednost v montažnih in servisnih projektih, saj se vse naloge in aktivnosti avtomatsko dodelijo ter spremljajo v sistemu.
Ste pripravljeni na uvedbo CRM sistema?
Izkušnje podjetij Enertec, PRONET Kranj in PETROVIČ kažejo, da je uvedba CRM sistema pomemben korak za rast in uspeh podjetja. Prava rešitev omogoča optimizacijo prodaje, krepitev odnosov s strankami in izboljšanje produktivnosti na vseh ravneh podjetja.
Izbira pravega CRM sistema pa pogosto ni enostavna, saj ima vsako podjetje svoje specifične zahteve. V podjetju Intera so zato pripravili brezplačen uvajalni paket, ki vključuje analizo trenutnega stanja vašega podjetja in prilagoditev CRM sistema vašim potrebam. Rezervirajte termin ali preizkusite Intrix brezplačno.
Oglasno sporočilo