Tesla cybertruck
Cybertruck se je pokvaril 56 km po prevzemu, odgovor Tesle: puščanje hladilne tekočine ni okviru garancije
Sprva mu pri Tesli niso želeli pomagati, po nekaj zelo izbranih besedah pa so popustili, poslali avtovleko in odpravili napako na avtomobilu.
Petek, 10. maj 2024
Tisti, ki hrepenijo po cybertrucku v svoji garaži, so razumljivo navdušeni, ko dočakajo dan dostave. Za nekega novega lastnika s Floride pa njegov težko pričakovani dan ni minil tako, kot je upal.
Ne samo, da je bila izkušnja z dostavo slaba, ampak se je Teslin poltovornjak, za katerega je plačal več kot sto tisočakov, pokvaril že med prvim potovanjem. Še več, trdi, da so mu pri Tesli sprva rekli, da ne bodo pokrili težave v okviru garancije, čeprav je z novim avtomobilom prevozil le 56 kilometrov. Svojo izkušnjo je na forumu lastnikov cybertrucka naslovil z "35 milj do cybersranja."
Najprej je nekaj besed namenil dostavi. Avtomobil je bil zunaj zelo umazan, "notri je bilo nekaj težav." Ker je bila baterija le 47-odstotno napolnjena, se je moral že prvi dan na poti ustaviti na hitri polnilnici. In tam so se začele prave težave. Hladilna tekočina je namreč začela iztekati iz zadnjega dela poltovornjaka. Ko je novopečeni lastnik glede tega poklical Teslino številko za okvare, naj bi mu sprva dejali, da garancija ne pokriva puščanja hladilne tekočine. "Po nekaj zelo izbranih besedah so rekli, da bodo poslali avtovleko," je zapisal.
Nadaljnja izkušnja je bila sicer precej boljša, saj so avtomobil popravili in očistili ter je z njim sedaj zelo zadovoljen.
Forum je dostopen tukaj.