Avto.info

Fiat grande panda

Fiat grande panda pokazala tudi atraktivno notranjost

Fiat je na slavni strehi nekdanje tovarne v Torino, kjer je bila nekoč delujoča testna steza, uradno predstavil novi model grande panda. Gre za približno štiri metre dolgega križanca, ki bo na voljo tudi v popolnoma električni izvedbi.

Petek, 12. julij 2024

Novi malček je, tako kot novi citroen C3, zasnovan na Stellantisovi platformi smart car, oblikovno pa z oglatimi linijami prikliče v spomin originalno pando iz leta 1980. Pridevnik grande – velik pomeni seveda, da je večji od svojega prednika. Njegova karoserija s petimi vrati meri slabe štiri metre v dolžino. Kvadratna žarometa krasi sodoben vzorec pikslov, na bokih je vtisnjen napis panda, na zadek z navpičnimi lučmi pa napis fiat.  

Notranjost je vse prej kot dolgočasna. Celotna armaturna plošča ter obroba elementa v katerega sta vgrajena zaslona namesto klasičnih merilnikov in zaslon multimedijske naprave, sta ovalne oblike in poosebljata obliko testne steze na strehi nekdanje Fiatove tovarne Lingotto. Rob ob zaslonu multimedijske naprave krasi celo silhueta pande, ki vozi v ovinek. Pod 25,4-cntimetrskim (10-palčnim) zaslonom instrumente plošče in 26-centimetrskim (10,25-palčnim) zaslonom multimedijske naprave so nameščeni fizični gumbi za klimatsko napravo in gretje sedežev, še nižje vtičnice USB-C, ena 12 V ter sredinska konzola s sistemom za brezžično polnjenje pametnih telefonov. V drugi vrsti je dovolj prostora za tri potnike, prtljažnik meri 361 litrov.

Popolnoma električna izvedba ima vgrajen elektromotor s 83 kW (113 KM), ki v kombinaciji z železovo-fosfatno baterijo s kapaciteto 44 kWh omogoča 320 kilometrov dosega po meritvenem ciklu WLTP. Poleg tega bo na voljo blagohibridna izvedba z 1,2-litrskim bencinarjem v kombinaciji s šeststopenjskim dvosklopčnim menjalnikom. Ob tem pričakujemo tudi različico s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Pri vseh bo pogon speljan na sprednji kolesi.

Cene še niso znane, toda Fiatov prvi mož, Olivier Francois je nakazal, da bo za hibridni model v Italiji treba odšteti manj kot 19 tisoč evrov, za električnega pa 24.900 evrov.

Oddaj komentar

Bencinski štirivaljnik, ki dvigne kocine!

Japonci se elektrifikacije ne bojijo, a se zdi, da do nje pristopajo z nekoliko kraj
Novice

V Nemčiji mora vsako leto približno 80.000 voznikov opravljati 'Idiotentest'

Medicinsko-psihološki pregled, znan tudi kot Idiotentest (MPU), čaka vse nemške v
Novice

Obsežno uhajanje podatkov pri Volkswagnu je razkrilo gibanje 800.000 lastnikov električnih vozil

Veliko ljudi skrbi, da bi hekerji ukradli njihove osebne podatke, vendar včasih pri
Novice

Nio v Evropo prihaja še s cenejšo znamko Onvo, ponujala bo model z dosegom 1.000 km

Nio, kitajski proizvajalec avtomobilov, ki poenostavlja uporabo električnih avtomob
Novice

V Volkswagnu dosegli dogovor: zapiranja tovarn ne bo, ukinjajo 35.000 delovnih mest, proizvodnja golfa pa se seli v Mehiko

Volkswagen je po opozorilnih stavkah in burnih razpravah dosegel dogovor s sindikato
Novice

Vožnja po snegu: trije nasveti in eno pravilo!

Ko koeficient trenja pade na 0,1 do 0,2, postane vožnja avtomobila precej zahtevna.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.