Avto.info

Videz vara

TEST IN OCENA: Ford ecosport 1.0 ecoboost 92 kW active

Ecosport na nekaterih področjih ni več popolnoma dorasel sodobnejšim tekmecem. Ne glede na to se jim s ceno skoraj 23 tisočakov nesramežljivo postavlja ob bok.

Sobota, 9. julij 2022

V zadnjih sedmih letih večkrat prenovljeni ecosport je navzven bogatejši za paket active, ki doda nekaj robustnih plastičnih dodatkov terenskega videza, štirikolesni pogon je skozi prenove žal izgubil. Ja, zaradi večje oddaljenosti od tal lažje zleze na mestne robnike, kaj dosti več od fieste (s katero si deli tehnično osnovo) pa ne zmore.

Se pa lahko pohvali z visokim položajem za volanom in z izjemo precej zajetnih stebričkov solidno preglednostjo (kamera na zadku je serijska, a se v slabem vremenu hitro zamaže) ter z osrednjim 8-palčnim zaslonom infotainmenta dovolj sodobno notranjostjo, ki je v širino precej skromno odmerjena, zato se bosta voznik in sovoznik kar pogosto dregala s komolci. Tudi sedeži so precej ozki in brez pravega oprijema, medtem ko je v dolžino in višino prostornost kabine razredu primerna.

Na svojih plečih ima že kar nekaj let, saj gre v osnovi za večkrat prenovljen in posodobljen model iz leta 2014.


Prtljažnik je manjši kot pri večini tekmecev, za povrh ga zapirajo vstran odpirajoča se vrata, kar je dobrodošla osvežitev v slogu »pravih« terencev, a prinaša več pomanjkljivosti – za odpiranje potrebujete precej prostora, v dežju odprta vrata ne nudijo zavetja niti vam niti vsebini prtljažnika …

Litrski bencinski motor z 92 kW (125 KM) je srednja možnost pri ecosportu (in edina pri opremi active), prijetno zmogljiv in prožen prisilno polnjen trivaljnik zmerne glasnosti in žeje. Soliden menjalnik s precej kratko nanizanimi šestimi stopnjami nagovarja k bolj dinamični vožnji, kakršne manj natančno podvozje in precej nagibanja v zavojih ne marata. Po drugi strani niti udobje in vozne lastnosti kot celota niso popolnoma na ravni sodobnih križancev tega razreda.
 

Ford ecosport 1.0 ecoboost 92 kW active
 Vozilo in motor terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: bencinski, vrstni trivaljnik, 999 ccm, 92 kW (125 KM) pri 6.000/min, 170 Nm pri 1.400–4.500/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na prednji kolesi; EuroNCAP: 4.
  Velikost:  4.096 x 1.765 x 1.653 mm; Medos. razdalja: 2.519 mm; Pnevmatike: 205/50 R17; Masa/nosilnost: 1.349/466 kg; Prtljažnik: 334–1.238 l.
  Največja hitrost:  180 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 11,0 s; Poraba goriva (WLTP): 6,0 l/100 km; Povprečje na testu: 7,3 l/100 km; Izpust CO2: 137 g/km.
  Cena:  osnovni model (ecosport 1.0 ecoboost 92 kW titanium): 22.480 €, testno vozilo: 24.830 €; Ford Summit Motors, d. o. o., Ljubljana.
motor, visok položaj za volanom nima samodejnih luči, odpiranje vrat prtljažnika, cena brez napak

Oddaj komentar

Draga nesreča: ko s hyundaiem povoziš lamborghinija ...

Nezgoda, kot se je pripetila v Veliki Britaniji, ni ravno vsakdanji prizor. Spodnji
Novice

Vznemirjujoč test Teslinega avtopilota: na cesti ni prepoznal otroške lutke

Profesionalni testni voznik je na poligonu v Kaliforniji preizkusil najnovejšo razl
Novice

Študija je pokazala, da je lahko voznik po športni vožnji dvakrat bolj zadovoljen kot po kardio vadbi

Abarth in univerza Loughborough iz Velike Britanije sta izvedla raziskavo, v kateri
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.