Avto.info

Ford kuga 2.5 duratec hybrid FHEV FWD vignale

Dvojno udobje

  • FHEV pomeni hibridno klasiko s samodejnim polnjenjem baterije
  • Moč sistema znaša 140 kW (190 KM), poraba pod 7 litrov, cena s paketom vignale pa sprejemljivih 37.720 evrov
Avtor: Borut Fakin / Foto: Jernej Prelac
Sobota, 25. november 2023

Kaj je udobje? Udobje je med drugim to, da nam kdaj česa ni treba narediti, ali da to za nas naredijo drugi. Skratka, da nam ni treba za karkoli skrbeti. In na poti v popolno elektrifikacijo udobje trenutno predstavlja to, da nam avtomobila ni treba polniti oziroma priklapljati na vtičnico, čeprav le-ta deluje tudi na elektriko. Takšno udobje nam trenutno ponujajo klasični oziroma samopolnilni hibridi z majhno baterijo, ki se polni samodejno, in sicer z regeneracijo energije ob zaviranju in energijo bencinskega motorja. Pri kugi hibridni sistem sestavljajo 2,5-litrski bencinski štirivaljnik, elektromotor in zagonski alternator s skupno nočjo 140 kilovatov (190 KM), ki se prenaša na sprednji kolesi prek brezstopenjskega menjalnika CVT. Ta za razliko od marsikaterega drugega hibrida le redko požene bencinski motor v zelo visoke vrtljaje. Zato deluje uglajeno in je redko zares moteče glasen, udobje pa zagotavljajo skoraj neopazni preklopi na elektriko in obratno. Med njegove glavne vrline sodi tudi poraba goriva na ravni dizelskih modelov, kar potrjuje testno povprečje 6,9 litra na 100 kilometrov.

Ob varčnosti je bistven element klasičnega hibrida, da ne zahteva spreminjanja navad uporabnika, saj ne potrebuje polnjenja prek vtičnice.


Tovrstno udobje se ujema z udobjem in elegantno noto, ki ju prinaša paket vignale. Odlikujejo ga namreč kromirani detajli na karoseriji, voznika in potnike pa med drugim razvaja z oblazinjenjem iz usnja in umetnega usnja, z ogrevanjem sedežev spredaj in zadaj, z ogrevanjem volanskega obroča ter z električnim pomikom s spominsko funkcijo za voznikov sedež.

Hibridna kuga s paketom vignale tako prinaša dvojno udobje. Prvič zato, ker čeprav gre za elektrificirano vozilo, ne zahteva spreminjanja navad, temveč omogoča klasično uporabo z ne prav pogostimi postanki na bencinski črpalki, drugič pa zato, ker zagotavlja udobje tudi z bogato opremo. Ta kombinacija je na voljo za sprejemljivih 37.720 evrov in jo je mogoče nadgraditi z dodatki, kot so panoramska streha z električnim odpiranjem, paket za pomoč vozniku, preklopna vlečna kljuka z električnim pomikom in 20-palčna platišča, kar pa ceno hitro ponese čez 40 tisočakov.
 

Ford kuga 2.5 duratec hybrid FHEV FWD vignale
 Vozilo in motor športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor (z notranjim zgorevanjem): bencinski, vrstni štirivaljnik, 2488 ccm, 112 kW (152 KM) pri 5500/min, 200 Nm pri 4500/min; Motor (električni): sinhronski, 92 kW (125 KM); Sistem: 140 kW (190 KM), Menjalnik: samodejni, brezstopenjski CVT Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4629 x 1883 x 1658 mm; Medos. razdalja: 2710 mm; Pnevmatike: 245/45 R20; Masa/nosilnost: 1701/514 kg; Prtljažnik: 405-1517 l.
  Največja hitrost:  196 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 9,1 s; Poraba goriva (WLTP): 5,4 l/100 km; Povprečje na testu: 6,9 l/100 km; Izpust CO2: 123 g/km.
  Cena:  osnovni model (1.5 ecoboost titanium): 28.250 €, testno vozilo: 44.800 €; Ford Summit Motors, d. o. o., Ljubljana.
pogonski sklop, oprema kakovost nekaterih materialov brez napak

Oddaj komentar

Bencinski štirivaljnik, ki dvigne kocine!

Japonci se elektrifikacije ne bojijo, a se zdi, da do nje pristopajo z nekoliko kraj
Novice

V Nemčiji mora vsako leto približno 80.000 voznikov opravljati 'Idiotentest'

Medicinsko-psihološki pregled, znan tudi kot Idiotentest (MPU), čaka vse nemške v
Novice

Obsežno uhajanje podatkov pri Volkswagnu je razkrilo gibanje 800.000 lastnikov električnih vozil

Veliko ljudi skrbi, da bi hekerji ukradli njihove osebne podatke, vendar včasih pri
Novice

Nio v Evropo prihaja še s cenejšo znamko Onvo, ponujala bo model z dosegom 1.000 km

Nio, kitajski proizvajalec avtomobilov, ki poenostavlja uporabo električnih avtomob
Novice

V Volkswagnu dosegli dogovor: zapiranja tovarn ne bo, ukinjajo 35.000 delovnih mest, proizvodnja golfa pa se seli v Mehiko

Volkswagen je po opozorilnih stavkah in burnih razpravah dosegel dogovor s sindikato
Novice

Vožnja po snegu: trije nasveti in eno pravilo!

Ko koeficient trenja pade na 0,1 do 0,2, postane vožnja avtomobila precej zahtevna.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.