Avto.info

Ford

Nič več »dolgočasnih« fordov!

Fordov prvi mož, Jim Farly verjame, da se ne izplača vlagati v običajne modele, kot sta fiesta in focus, temveč v bolj zmogljive in zabavne, kot so bronco, mustang in raptor.

Torek, 1. oktober 2024

Fordova odločitev o ukinitvi modelov, kot so fiesta, focus, fusion in taurus, je pred nekaj leti čez lužo dvignila kar nekaj prahu. Podobno se je zgodilo v Evropi, kjer bodo bo postopnem umiku fieste in mondea leta 2025 upokojili tudi focusa.

In zakaj se znamka poslavlja od svojih priljubljenih modelov? Zato, ker zapušča segment »dolgočasnih« avtomobilov in vstopa v segment ikoničnih vozil. To je v intervjuju za revijo Car izjavil, njen prvi mož, Jim Farley. Čeprav Farley priznava, da so bili pri strankah precej priljubljeni, je prepričan, da se ne izplača vlagati v modele, kot so fiesta, focus in mondeo. Našteti namreč ne bodo dobili naslednika, nasprotno pri Fordu razmišljajo o nekaj novih športnih terencih na osnovi Volkswagnove platforme MEB in tudi puma se usmerja proti elektriki. Ob tem pa je znamka zaradi majhnega povpraševanja po električnih vozilih v Evropi že opustila načrt, po katerem, naj bi na stari celini od leta 2030 prodajala samo še električna vozila.

Ikonična vozila, kot jih je poimenoval Farley, so bronco, raptor in mustang. S slednjim lahko Ford izziva Porsche in zato je treba vanj vlagati tudi v prihodnje.

A »dolgočasni« avtomobili dajejo prednost Kii in Hyundaiu,  Stellantisu ,skupini Volkswagen in Toyoti, ki jih še naprej proizvajajo. Medtem Fordovi prodaji v Evropi ne gre najbolje. Junija je v Evropski uniji v območju EFTA in v Združenem kraljestvu padla za slabih 17 odstotkov, tržni delež pa s 4,1 na 3,3 odstotka. Ob tem se odločitev o ukinjanju množičnih modelov zdi precej tvegana, a že kmalu se bo izkazalo, ali je bila prava.

Oddaj komentar

Bencinski štirivaljnik, ki dvigne kocine!

Japonci se elektrifikacije ne bojijo, a se zdi, da do nje pristopajo z nekoliko kraj
Novice

V Nemčiji mora vsako leto približno 80.000 voznikov opravljati 'Idiotentest'

Medicinsko-psihološki pregled, znan tudi kot Idiotentest (MPU), čaka vse nemške v
Novice

Obsežno uhajanje podatkov pri Volkswagnu je razkrilo gibanje 800.000 lastnikov električnih vozil

Veliko ljudi skrbi, da bi hekerji ukradli njihove osebne podatke, vendar včasih pri
Novice

Nio v Evropo prihaja še s cenejšo znamko Onvo, ponujala bo model z dosegom 1.000 km

Nio, kitajski proizvajalec avtomobilov, ki poenostavlja uporabo električnih avtomob
Novice

V Volkswagnu dosegli dogovor: zapiranja tovarn ne bo, ukinjajo 35.000 delovnih mest, proizvodnja golfa pa se seli v Mehiko

Volkswagen je po opozorilnih stavkah in burnih razpravah dosegel dogovor s sindikato
Novice

Vožnja po snegu: trije nasveti in eno pravilo!

Ko koeficient trenja pade na 0,1 do 0,2, postane vožnja avtomobila precej zahtevna.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.