Ford puma
Puma si je nabrusila kremplje
Na slovenske ceste je zapeljala prenovljena ford puma, ki je dobila nov obraz in v smeri digitalizacije posodobljeno notranjost.
Ponedeljek, 2. september 2024
Prenovljeno pumo boste spoznali po novi maski, na katero se je s sprednjega roba pokrova motorja preselil tudi logotip, novih led žarometih (za doplačilo dinamičnih matričnih) in novi
barvi zunanjosti cactus grey, ki je za pri vseh različicah brezplačna.
Osvežitev notranjosti obsega novo oblazinjenje sedežev in oblog vrat, predvsem pa velja omeniti sodobnejši infotainment z opazno večjim zaslonom premera 30,5 in zmogljivejšo tehnologijo sync 4. Nanj se je preselilo tudi upravljanje večine funkcij, vključno s klimatsko napravo.
Za pogon skrbi z blagim hibridom podprt litrski bencinski trivaljnik z 92 ali 114 kW (125 ali 155 KM). Šibkejši je na voljo bodisi z ročnim bodisi s samodejnim, močnejši le s samodejnim menjalnikom s sedmimi stopnjami prenosa, v kratkem pa bo ponudbo dopolnila še športna puma ST s 117 kW (159 KM).
Opremi paketi so trije, poleg že v osnovi bogatega titanium še ST-line in ST-line X, tu je še nekaj doplačilnih paketov, vključno s paketom za pomoč vozniku, ki med drugim zajema 360-stopinjsko kamero, prilagodljiv tempomat in asistenco za zaviranje pri vzvratni vožnji.
Cene se začenjajo pri 23.510 evrih oziroma 21.087 evrih pri nakupu s financiranjem, več podrobnosti pa v prihodnji številki.