Lahkih nog naokrog!
TEST IN OCENA: Honda CL500
CL500 je vsestranski scrambler za vsak dan in za zabavne izlete. Z dvovaljnikom s 34 kW (46 KM) je poskočen, varčen in cenovno zanimiv motocikel.
Četrtek, 26. september 2024
Hondini motocikli slovijo po prijaznosti do uporabnika. Ne glede na vrsto se nanje hitro navadimo. In CL500 pri tem ni izjema. Pravzaprav je to motocikel, ki je tako preprost in prijeten za uporabo, da privajanja sploh ne zahteva.
Gre za scrambler, ki duhovno in oblikovno povzema model CL72 in leta 1962. Ob jeklenem cevnem okvirju ga odlikujejo klasičen okrogel sprednji žaromet s tehniko LED, razmeroma ozek rezervoar in raven sedež, pri čemer najbolj izstopajoč element predstavlja velik, visoko postavljen izpuh na desnem boku.
Poganja ga vrstni vodno hlajeni dvovaljnik s 471 kubičnimi centimetri prostornine, ki razvije 34 kilovatov (46 KM) pri 8.500 vrtljajih in 43 Nm navora pri 6.250 vrtljajih. Ta je zelo prožen in brez oklevanja pokaže, kaj zmore že pri nižjih vrtljajih. Od takšne konjenice, seveda, ne moremo pričakovati razburljivih pospeškov, vendar glede na slog motocikla ponuja dovolj živahnosti. Menjalnik je natančen, zato je pretikanje med šestimi prestavami prijetno. Bolj kot zmogljivost pa omejitev glede
uporabnosti predstavlja aerodinamika, saj je voznik popolnoma izpostavljen vetru, kar pri avtocestnih hitrostih utegne biti naporno. Sicer pa se CL500 zaradi pnevmatik z rahlo terenskim profilom in razmeroma mehkemu vzmetenju dobro znajde tudi na kakšni makadamski poti ali normalno utrjenem kolovozu. Za varno ustavljanje skrbijo zavore s 310-milimetrskim kolutom spredaj in 240-milimetrskim zadaj ter dvokanalnim sistemom ABS. K vsestranski uporabnosti prispeva tudi soliden doseg, ki ob
12-litrskem rezervoarju in porabi okoli štiri litre na 100 kilometrov znaša skoraj 300 kilometrov.
Najbolj privlačen element predstavlja v slogu pravih scramblerjev visoko postavljen izpuh, zaradi katerega pa sta malce (pre)visoko postavljeni stopalki za sopotnika.
Hondin scrambler je tako razmeroma preprost, a zelo prijeten motocikel, ki takoj zleze pod kožo z lahkotnostjo in okretnostjo. Je kot naročen tako za mestno in primestno uporabo, kot za lahkotne izlete. Poleg tega ga je mogoče nadgraditi s številnimi originalnimi dodatki, kot so trd zadnji kovček, stranska torba, višji sedež in ogrevane ročke, na voljo pa so tudi maska, dvignjen sprednji blatnik in bočne plastike. Na koncu ga privlačnega dela tudi cena, ki znaša 7.290 evrov oziroma še nekaj
stotakov manj z akcijskim popustom ob koncu sezone.
Honda CL500 |
Vozilo in motor: dvosedežni motocikel; Motor: dvovaljni, vrstni, 471 ccm, 34 kW (46 KM) pri 8.500/min, 43 Nm pri 6.250/min; Menjalnik: 6-stopenjski; Pogon: veriga. |
Velikost: 2175 x 831 x 1135 mm; Medos. razdalja: 1485 mm; Pnevmatike: 110/80 R19 spredaj, 150/70 R17 zadaj;Masa/nosilnost: 192/n. p. kg; Posoda za gorivo: 12 l. |
Največja hitrost: n. p.; Pospešek (0–100 km/h): n. p. s; Povprečna poraba goriva na testu: 4,1 l/100 km; |
Cena: testni model: 7.490 €; As Domžale Moto center Trzin. |
okretnost, motor, menjalnik, kakovost izdelave | visoko postavljeni zadnji stopalki | brez napak |