Avto.info

Hyundai santa fe 1.6 T-GDI plug-in hybrid 4WD impression

Ko veš, kaj potrebuješ

  • Priključnohibridni santa fe je največji, najbolj razkošen in najdražji hyundai pri nas
  • Sistem ponuja 195 kilovatov (265 KM) moči in približno 50 kilometrov dosega na elektriko
Avtor: Borut Fakin / Foto: Jernej Prelac
Sobota, 20. maj 2023

Prenovljeni hyundai santa fe četrte generacije smo lani preizkusili v hibridni izvedbi z najbogatejšim paketom opreme. Takrat smo ugotovili, da ima veliko vrlin in malo slabosti, saj je zmogljiv, prostoren in udoben ter s kakovostjo materialov in izdelave na premijski ravni. Zmotila nas je le za hibridno naravo nekoliko visoka poraba goriva. Tokrat smo pod drobnogled dobili enako bogato opremljeno različico impression, a s priključnohibridnim pogonskim sklopom pod pločevino in dodatnima sedežema v zadku.

Gre za kombinacijo poznanega 1,6-litrskega turbobencinarja s 132 kilovati (180 KM) in elektromotorja s 67 kilovati (91 KM), ki skupaj zagotavljata 195 kilovatov (265 KM) sistemske moči in 350 Nm navora. To skoraj 2,1 tone težkemu avtomobilu omogoča suvereno premikanje s pospeškom do stotice v 8,8 sekunde in končno hitrostjo 187 kilometrov na uro. Sistem deluje uglajeno in zagotavlja skoraj neopazno preklapljanje med enim in drugim pogonom ter njuno usklajenost. Ob tem baterija s kapaciteto 13,8 kilovatne ure obljublja 58 kilometrov dosega po meritvenem ciklu WLTP, mi smo jih brez težav prevozili med 45 in 50. Poraba goriva je, seveda, odvisna od števila kilometrov, ki jih prevozimo na elektriko.

66.340 evrov je treba odšteti za model z vrha ponudbe s paketom edition, ki mu prinaša oblazinjenje v usnju nappa in v usnje odet osrednji del armaturne plošče.


Z rednim polnjenjem lahko računate na porabo približno pet litrov na 100 kilometrov, ob kratkih vožnjah tudi manj. Mi, ki tega nismo postavili za prioriteto, smo zabeležili še vedno sprejemljivih 8,9 litra. Sicer pa se je treba pri priključnem hibridu sprijazniti z nekoliko manjšim dosegom. Zaradi namestitve baterije rezervoar za gorivo namreč meri le 47 litrov oziroma 20 litrov manj kot pri običajnem hibridu ali turbodizlu.

Priključnohibridni santa fe je torej zelo prostoren in udoben športni terenec, a zaradi majhnega dosega ni ravno rojen potovalnik. Njegov namen je izkoriščanje električne plati, ki omogoča vožnjo z ničelnimi izpusti in manjšo porabo goriva. Za mletje kilometrov je še vedno tu občutno cenejši turbodizel.
 

Hyundai santa fe 1.6 T-GDI plug-in hybrid 4WD impression
 Vozilo in motor športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor (z notranjim zgorevanjem): bencinski, vrstni štirivaljnik, 1.598 ccm, 132 kW (180 KM) pri 5.500/min, 265 Nm pri 1.500/min; Motor (električni): sinhronski, 67 kW (91 KM) pri 0/min, 304 Nm pri 0/min; Sistem: 195 kW (265 KM), 350 Nm; Menjalnik: dvosklopčni, 6-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4.785 x 1.900 x 1.685 mm; Medos. razdalja: 2.765 mm; Pnevmatike: 235/50 R19; Masa/nosilnost: 2.080/590 kg; Prtljažnik: 571–1.649 l.
  Največja hitrost:  187 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 8,8 s; Poraba goriva (WLTP): 1,6 l/100 km; Povprečje na testu: 8,9 l/100 km; Izpust CO2: 37 g/km.
  Cena:  osnovni model (2.2 CRDi style): 40.640 €, testno vozilo: 66.340 €; Hyundai Auto Trade, d. o. o., Ljubljana.
prostornost, kakovost izdelave, oprema majhen rezervoar, cena brez napak

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.