De tomaso P900
Izpušni sistem modela de tomaso P900 je videti kot umetnina
De tomaso P900, ki bo namenjen samo dirkaški stezi, bo imel tako lep izpušni sistem, da bi ga lahko postavili na ogled v muzej umetnosti. Vendar pa bo namesto tega privit na kričeč atmosferski V12.
Petek, 29. marec 2024
P900 bo služil kot dirkalna različica modela P72, retro-navdihnjenega hiperšportnika, ki je nastajal več let, proizvodnja pa naj bi se končno začela v drugi polovici letošnjega leta. De Tomaso sicer (še) ni razkril, katere materiale uporablja pri zasnovi izpušnega sistema P900, vendar glede na ceno avtomobila (3 milijone dolarjev) upamo, da gre za titan ali inconel (superzlitina na osnovi niklja in kroma, ki se pogosto uporablja v ekstremnih okoljih).
Ko je De Tomaso konec leta 2022 prvič napovedal P900, je dejal, da ga bodo kupci lahko kombinirali s 6,2-litrskim V12, ki ga je izdelalo nemško inženirsko podjetje Capricorn, ali V10 iz dirkalnika formule 1 Benetton B197 iz leta 1997. Ključniki (hashtagi) na družbenih omrežjih zdaj sicer omenjajo samo V12, kar bi lahko pomenilo, da V10 ni več na mizi. Ali to ali pa bo imel drugačen izpuh.
Kakorkoli že, motor naj bi tehtal samo 220 kg, zavrtel pa se bo do 12.300 vrt./min. To je 200 vrtljajev na minuto več kot cosworth V12 gordon murray T.50. Podpiral bo ogljično nevtralno sintetično gorivo, moč pa se bo prenašala na zadnji kolesi prek sekvenčnega menjalnika Xtrac. Suha teža avtomobila naj bi znašala samo 900 kilogramov, s katero bo približno 888 'konjičev' verjetno z lahkoto opravilo.
Italijanski nišni proizvajalec bo P900 uradno predstavil to poletje.