Aero Over
Japonski predelovalec je predstavil 'body kit' za toyoto, ki je zato videti kot Ferrarijev SUV
Ferrarijevega terenca skoraj ni mogoče kupiti, tudi če imate dovolj debelo denarnico. Zanimanje je namreč tako veliko, da so vsi primerki razprodani vsaj do leta 2026. Je torej toyota s kozmetičnimi popravki dobra alternativa?
Petek, 17. januar 2025
Na splošno toyote nihče ne more zamenjati za ferrari. Toda na letošnjem tokijskem avtomobilskem salonu se je na razstavnem prostoru pojavil SUV z drznim obrazom in štirimi zaključki izpušnih cevi. A to ni bil purosangue.
"Lažnega" ferrarija je izdelal japonski predelovalec Aero Over, ki ponuja vrsto estetskih in mehanskih nadgradenj za najrazličnejša vozila. Vozilo, ki ga vidite na zgornjih slikah, je v resnici toyota crown sport z nekaterimi kozmetičnimi spremembami. Morda boste presenečeni, ko boste v nadaljevanju prebrali, kako malo je potrebno, da se japonski križanec spremeni v italijanskega žrebca - vsaj kar zadeva videz.
Kot navaja Aero Over na svoji spletni strani, novi sprednji spojler daje modelu crown zaobljen obraz v stilu purosangueja. Enostavno se samo privije in brez drugih obsežnih sprememb sprednjemu delu doda malo več globine. Crownova zgornja maska in žarometi so nedotaknjeni, kar nas spomni, da sta si tudi brez dodatka obe vozili presenetljivo podobni. Drugi dodatek, ki je na voljo na spletni strani podjetja, je komplet nalepk, ki spominjajo na Ferrarijev logotip. Eden se pritrdi med žaromete, druga dva pa na blatnike. Iz očitnih razlogov ne uporabljajo uradnega logotipa blagovne znamke Ferrari. Na prvi pogled so skoraj enake in ne bi nas presenetilo, če Ferrari glede tega že pripravlja kakšen pravni dokument. Komplet je na voljo za samo 83.600 jenov, kar pomeni 522 evrov.
Kaj pa zadnji del? Podatkov o spremenjenem zadnjem odbijaču in novih zaključkih izpušnih cevi na spletni strani Aero Over nismo zasledili, zato verjetno še niso na voljo, poznamo pa ceno celotnega 'body kita', ki so jo postavili pri 250.000 jenih (1.561 evrov).
Toyota crown sport, ki je sicer na evropskem trgu ni mogoče kupiti, je opremljena s priključnim hibridnim pogonom na osnovi 2,5-litrskega bencinskega motorja s skupno močjo 228 kW (309 'konjev'). Proizvajalec navaja povprečno porabo goriva le 5 litrov na 100 km. Za manj zahtevne kupce je na voljo tudi klasični hibrid s 174 kW moči, zasnovan na enakem motorju.
Na Japonskem stane okoli 6 milijonov jenov, kar je več kot 40.000 evrov, a v kontekstu prihrankov v primerjavi s pravim ferrarijem purosangue se zdi crown sport povsem razumna alternativa.