Avto.info

Aero Over

Japonski predelovalec je predstavil 'body kit' za toyoto, ki je zato videti kot Ferrarijev SUV

Ferrarijevega terenca skoraj ni mogoče kupiti, tudi če imate dovolj debelo denarnico. Zanimanje je namreč tako veliko, da so vsi primerki razprodani vsaj do leta 2026. Je torej toyota s kozmetičnimi popravki dobra alternativa?

Petek, 17. januar 2025

Na splošno toyote nihče ne more zamenjati za ferrari. Toda na letošnjem tokijskem avtomobilskem salonu se je na razstavnem prostoru pojavil SUV z drznim obrazom in štirimi zaključki izpušnih cevi. A to ni bil purosangue.

"Lažnega" ferrarija je izdelal japonski predelovalec Aero Over, ki ponuja vrsto estetskih in mehanskih nadgradenj za najrazličnejša vozila. Vozilo, ki ga vidite na zgornjih slikah, je v resnici toyota crown sport z nekaterimi kozmetičnimi spremembami. Morda boste presenečeni, ko boste v nadaljevanju prebrali, kako malo je potrebno, da se japonski križanec spremeni v italijanskega žrebca - vsaj kar zadeva videz.

Kot navaja Aero Over na svoji spletni strani, novi sprednji spojler daje modelu crown zaobljen obraz v stilu purosangueja. Enostavno se samo privije in brez drugih obsežnih sprememb sprednjemu delu doda malo več globine. Crownova zgornja maska ​​in žarometi so nedotaknjeni, kar nas spomni, da sta si tudi brez dodatka obe vozili presenetljivo podobni. Drugi dodatek, ki je na voljo na spletni strani podjetja, je komplet nalepk, ki spominjajo na Ferrarijev logotip. Eden se pritrdi med žaromete, druga dva pa na blatnike. Iz očitnih razlogov ne uporabljajo uradnega logotipa blagovne znamke Ferrari. Na prvi pogled so skoraj enake in ne bi nas presenetilo, če Ferrari glede tega že pripravlja kakšen pravni dokument. Komplet je na voljo za samo 83.600 jenov, kar pomeni 522 evrov. 

 

Kaj pa zadnji del? Podatkov o spremenjenem zadnjem odbijaču in novih zaključkih izpušnih cevi na spletni strani Aero Over nismo zasledili, zato verjetno še niso na voljo, poznamo pa ceno celotnega 'body kita', ki so jo postavili pri 250.000 jenih (1.561 evrov).

Toyota crown sport, ki je sicer na evropskem trgu ni mogoče kupiti, je opremljena s priključnim hibridnim pogonom na osnovi 2,5-litrskega bencinskega motorja s skupno močjo 228 kW (309 'konjev'). Proizvajalec navaja povprečno porabo goriva le 5 litrov na 100 km. Za manj zahtevne kupce je na voljo tudi klasični hibrid s 174 kW moči, zasnovan na enakem motorju. 

Na Japonskem stane okoli 6 milijonov jenov, kar je več kot 40.000 evrov, a v kontekstu prihrankov v primerjavi s pravim ferrarijem purosangue se zdi crown sport povsem razumna alternativa.

Oddaj komentar

Bencinski štirivaljnik, ki dvigne kocine!

Japonci se elektrifikacije ne bojijo, a se zdi, da do nje pristopajo z nekoliko kraj
Novice

V Nemčiji mora vsako leto približno 80.000 voznikov opravljati 'Idiotentest'

Medicinsko-psihološki pregled, znan tudi kot Idiotentest (MPU), čaka vse nemške v
Novice

Obsežno uhajanje podatkov pri Volkswagnu je razkrilo gibanje 800.000 lastnikov električnih vozil

Veliko ljudi skrbi, da bi hekerji ukradli njihove osebne podatke, vendar včasih pri
Novice

Nio v Evropo prihaja še s cenejšo znamko Onvo, ponujala bo model z dosegom 1.000 km

Nio, kitajski proizvajalec avtomobilov, ki poenostavlja uporabo električnih avtomob
Novice

V Volkswagnu dosegli dogovor: zapiranja tovarn ne bo, ukinjajo 35.000 delovnih mest, proizvodnja golfa pa se seli v Mehiko

Volkswagen je po opozorilnih stavkah in burnih razpravah dosegel dogovor s sindikato
Novice

Vožnja po snegu: trije nasveti in eno pravilo!

Ko koeficient trenja pade na 0,1 do 0,2, postane vožnja avtomobila precej zahtevna.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.