Avto.info

Končali so ga pred rokom

Kitajci so zgradili najdaljši avtocestni predor na svetu - dolg je več kot 22 kilometrov!

V samo štirih letih so gradbinci prebili dve predorski cevi v dolžini 22.035 in 21.995 metrov, predor pa naj bi odprli še letos. To je kar leto dni in pol pred rokom!

Sreda, 8. januar 2025

Predor Tjanšan Šengli (Tianshan Shengli) je uresničitev kitajskih sanj o hitrejši povezavi severa in juga največje province Šindžjang (Xinjiang). Poteka pod gorovjem Tjanšan (Tien Shan). Ta naravna ovira je desetletja oteževala promet, vozniki pa so morali premagovati velike vzpetine in zapletene ovinke. Ker je bila zmogljivost prvotnih cest premajhna za moderni promet, so na tem območju pogosto nastajale kolone, vožnja po gorah pa se je razvlekla na več ur. Skozi novi predor bodo vozniki odslej potrebovali samo 20 minut.

Predor leži na nadmorski višini 3.200 metrov, ima dve cevi in ​​je del avtoceste, ki povezuje dve najbolj naseljeni mesti v tej regiji, Urumqi in Korlu. Dolg je 22,13 kilometra, gradili pa so ga le štiri leta. Izkop se je začel aprila leta 2020, približno 3.000 delavcev pa se je soočalo z nizkimi temperaturami, geološkimi motnjami in potresnimi aktivnostmi. Gradnja je potekala na več odsekih hkrati, kar pomeni, da so posamezne ekipe lahko delale neodvisno druga od druge.

Pot med mestoma Urumqi in Korlu bo tako namesto v sedmih urah mogoče prevoziti v samo treh urah. 

"To je neverjeten gradbeni podvig," pišejo kitajski mediji. Kljub temu, da je koronakriza Kitajsko prizadela že na začetku pandemije, so gradbinci čas gradnje skrajšali kar za četrtino. Ker je bilo gradbišče v bližini ledenika in zaščitenega območja vodnega vira, je morala ekipa vzdrževati izjemno visoke standarde ekološke zaščite. Yang Dongdong, član gradbene ekipe, je dejal, da so se uspešno spopadli s številnimi izzivi, vključno z zrušitvami sten in bruhanjem vode, uporaba novih tehnologij pa je pripomogla k skrajšanju časa gradnje z 10 let na nekaj več kot štiri leta.

Za primerjavo: za preboj druge cevi avtocestnega predora Karavanke (dolžina: 3.546 metrov) smo pri nas potrebovali tri leta in pol. 

 

Oddaj komentar

Bencinski štirivaljnik, ki dvigne kocine!

Japonci se elektrifikacije ne bojijo, a se zdi, da do nje pristopajo z nekoliko kraj
Novice

V Nemčiji mora vsako leto približno 80.000 voznikov opravljati 'Idiotentest'

Medicinsko-psihološki pregled, znan tudi kot Idiotentest (MPU), čaka vse nemške v
Novice

Obsežno uhajanje podatkov pri Volkswagnu je razkrilo gibanje 800.000 lastnikov električnih vozil

Veliko ljudi skrbi, da bi hekerji ukradli njihove osebne podatke, vendar včasih pri
Novice

Nio v Evropo prihaja še s cenejšo znamko Onvo, ponujala bo model z dosegom 1.000 km

Nio, kitajski proizvajalec avtomobilov, ki poenostavlja uporabo električnih avtomob
Novice

V Volkswagnu dosegli dogovor: zapiranja tovarn ne bo, ukinjajo 35.000 delovnih mest, proizvodnja golfa pa se seli v Mehiko

Volkswagen je po opozorilnih stavkah in burnih razpravah dosegel dogovor s sindikato
Novice

Vožnja po snegu: trije nasveti in eno pravilo!

Ko koeficient trenja pade na 0,1 do 0,2, postane vožnja avtomobila precej zahtevna.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.