Avto.info

Kitajski proizvajalci

Do leta 2030 bo vsak tretji prodan avtomobil kitajski

Družba AlixPartners napoveduje hitro rast prodaje avtomobilov kitajskih znamk, ki bo v  večjem delu potekala izven Kitajske.

Nedelja, 30. junij 2024

Kitajski avtomobili si trenutno lastijo 21 odstotkov svetovnega trga, pri čemer analitiki pričakujejo hitro rast. Ta se bo delno kazala na domačem trgu na račun zahodnih znamk, kjer naj bi se delež povečal z 59 na 72 odstotkov.

Bolj zaskrbljujoča pa je napoved, da bo se bo večina rasti zgodila izven Kitajske. Pri AlixPartners napovedujejo, da prodaja s treh milijonov v letu 2024 zrasla na kar devet milijonov do konca tega desetletja.

Zaradi 100-odstotnih dajatev, ki jih je uvedla Bidnova administracija bo kitajski prodor otežen na severnoameriškem trgu. Težje se bodo uveljavili tudi na Kitajskem, medtem ko naj bi v Evropi do leta 2030 podvojili svoj delež, ki naj bi tako dosegel 12 odstotkov. Poleg tega naj bi v Rusiji delež zrasel s 33 na 69 odstotkov. Ob tem CNBC poroča, da bo prodaja na Bližnjem vzhodu zrasla z osem na 39 odstotkov v Srednji in Južni Ameriki pa s sedem n 28 odstotkov.

Zahvaljujoč pomoči države imajo lahko kitajski proizvajalci agresivno cenovno politiko ter ob tem ohranjajo visoke marže. Med prednosti kitajskih proizvajalcev v primerjavi z zahodnimi pa analitiki navajajo tudi za polovico krajše čase razvoja in posledično večjo sposobnost osveževanja svojih modelov.

Kitajske znamke dajejo prednost obliki in tehnologijam v kabini ter so odločeni obdržati stroškovno prednost, tudi če gradijo tovarne v tujini. Poleg tega so si zagotovili občutno prednost na področju nastajajočih tehnologij, vključno s proizvodnjo baterij.

Oddaj komentar

Bencinski štirivaljnik, ki dvigne kocine!

Japonci se elektrifikacije ne bojijo, a se zdi, da do nje pristopajo z nekoliko kraj
Novice

V Nemčiji mora vsako leto približno 80.000 voznikov opravljati 'Idiotentest'

Medicinsko-psihološki pregled, znan tudi kot Idiotentest (MPU), čaka vse nemške v
Novice

Obsežno uhajanje podatkov pri Volkswagnu je razkrilo gibanje 800.000 lastnikov električnih vozil

Veliko ljudi skrbi, da bi hekerji ukradli njihove osebne podatke, vendar včasih pri
Novice

Nio v Evropo prihaja še s cenejšo znamko Onvo, ponujala bo model z dosegom 1.000 km

Nio, kitajski proizvajalec avtomobilov, ki poenostavlja uporabo električnih avtomob
Novice

V Volkswagnu dosegli dogovor: zapiranja tovarn ne bo, ukinjajo 35.000 delovnih mest, proizvodnja golfa pa se seli v Mehiko

Volkswagen je po opozorilnih stavkah in burnih razpravah dosegel dogovor s sindikato
Novice

Vožnja po snegu: trije nasveti in eno pravilo!

Ko koeficient trenja pade na 0,1 do 0,2, postane vožnja avtomobila precej zahtevna.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.