Lamborghini
Lamborghinijev nov priključni V8 se zavrti do 10.000 vrtljajev!
Proizvajalec superšportnikov iz Sant’Agate je razkril prve podatke o novem priključnem hibridu, ki bo namenjen nasledniku huracana.
Torek, 21. maj 2024
Naslednik huracana nima še uradnega imena, temveč ga poznamo le po številki projekta – lamborghini 634. Toda zdaj vemo tudi, kakšen je njegov priključnohibridni pogonski sklop s turbobencinskim V8.
Legendarni atmosferski V10 iz huracana se namreč umika popolnoma novi zasnovi, ki ob bencinarju vključuje še tri elektromotorje in osemstopenjski menjalnik z dvema sklopkama iz modela revuelto, a s primernimi prilagoditvami.
Drugega superšportnika lamborghini HPEV (high performance electrified vehicle), ki bo nadaljeval huracanovo zgodbo, bo poganjal štirilitrski V8 biturbo, ki razvije 588 kilovatov (800 KM) med 9.000 in 9.750 vrtljaji na minuto, zavrti pa se lahko vse tja do 10.000 vrtljajev na minuto. Gre za zmogljivosti na ravni dirkalnikov, vključno z največjim navorom, ki je na voljo med 4.000 in 7.000 vrtljaji na minuto. To je mogoče tudi zahvaljujoč elektromotorju, ki je vgrajen v bencinski V8.
Zadnji električni pogon je nameščen med V8 in samodejni menjalnik z dvojno sklopko. Gre za kompaktno enoto, ki zagotavlja 110 kilovatov (150 KM) moči in 300 Nm navora.
Ob tem pri Lamborghiniju zagotavljajo, da bo bencinar z visokim vrtenjem poskrbel tudi za zelo značajen zvok.
Novi športnik, ki predstavlja tretji korak elektrifikacije bika iz Sant’Agate po revueltu in urusu SE, imenoval pa bi se lahko temerario, bo predstavljen še letos.
Oznake:
- Lamborghini
- priključni hibrid
- V8