Avto.info

Lamborghini LB744

V najelitnejši družbi – tistih, ki se lahko pohvalijo s štirimestno številko!

Z naslednikom modela aventador, ki ga Lamborghini razvija pod kodno oznako LB744 in ga bodo poleg bencinskega V12 poganjali še trije električni motorji, ta italijanska znamka prvič presega magično mejo 1.000 konj.

Torek, 7. marec 2023

Najprej osnovni podatki: novi, težko pričakovan Lamborghinijev zastavonoša bo priključni hibrid, ki bo opremljen s 6,5-litrskim V12 motorjem, novim osemstopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko, litij-ionsko baterijo, tremi električnimi motorji in bo razvijal 747 kW (1.016 KM) sistemske moči.

Atmosferski 6,5-litrski V12 stroj z oznako L545 je »temeljito dodelan«, kar se v primerjavi s predhodnikom odraža tako v večji moči kot tudi manjši masi. Pod črto razvije največjo moč 607 kW (825 KM) in 725 Nm navora – to je celo 41 kW (55 KM) več, kot zmore aventador SVJ, obenem pa je novi motor s svojimi 218 kg tudi 17 kg lažji.

Bencinski motor prek osemstopenjskega menjalnika z dvojno sklopko in ob pomoči enega elektromotorja poganja zadnji kolesi, še dva elektromotorja pa skrbita za pogon sprednjih koles. Ta dva razvijeta po 350 Nm navora (zadnji 150 Nm), sicer pa vsak od njih po 110 kW (150 KM) moči. Skupna moč tako znaša že prej omenjenih 747 kW (1.016 KM).

Sistemskega navora pri Lamborghiniju (zaenkrat) ne razkrivajo, prav tako tudi ne električnega dosega, kolikor ga vozilo zmore ob bateriji kapacitete 3,8 kWh (navajajo pa 30-odstotno znižanje CO2 v primerjavi z aventadorjem ultimae). Iz zunanjega vira z močjo 7 kW jo je sicer mogoče napolniti v pol ure, medtem ko bencinski V12 to zmore v le šestih minutah.

Povsem nov je tudi menjalnik, kompaktnih mer ter ob osmih stopnjah prenosa lažji in hitrejši od sedemstopenjskega menjalnika v modelu huracan. Nameščen je zadaj prečno (podobno, kot v miuri iz leta 1966) in nima vzvratne prestave; za vožnjo vzvratno namreč skrbijo elektromotorji.

Nova Lamborghinijeva admiralska ladja bo predtavljena »v kratkem«, v sklopu praznovanja 60. obletnice.

Ukradli so mu avtomobil in ga po štirih dneh vrnili na isto mesto: Tat je pustil sporočilo

Neprijetno presenečenje je pretreslo mirno mesto Auckland na Novi Zelandiji, saj je
Novice

BMW je v Nemčiji končal proizvodnjo bencinskih in dizelskih motorjev

Štiri, šest, osem ali celo dvanajst valjev? Glavna tovarna skupine BMW v Münchnu
Novice

Zaradi novih zimskih pnevmatik je imel težave na hrvaški meji

Na hrvaškem mejnem prehodu Maljevac so pred nekaj dnevi zabeležili nenavaden prime
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.