Lexus LBX
Najmanjši lexus je zapeljal v Slovenijo
V ljubljanski Cukrarni se je včeraj zvečer uradno predstavil najmanjši lexus, križanec LBX, ki bo pomembno prispeval k povečanju prodaje te znamke pri nas.
Torek, 14. maj 2024
LBX se z dolžino 4,19 metra umešča med premium križance B segmenta, audiju Q2 in DS 3 ob bok, na primer. Oblikovno, pa tudi z visoko stopnjo kakovosti in skrbjo za detajle, se zgleduje po večjih bratih, tehnično osnovo, platformo GA-B in hibridni pogonski sklop, pa si v grobem deli s toyoto yaris cross.
A le v grobem – inženirji so namreč platformo razširili, povečali medosno razdaljo in vgradili drugačno sprednje vzmetenje, s številčnejšimi vari in dodatnimi elementi pa so ji še povečali vzvojno trdnost.
1,5-litrski bencinski motor je dobil dodatno izravnalno gred za zmanjševanje tresljajev, LBX pa se ponaša tudi z novim električnim motorjem, novo nadzorno enoto in novo bipolarno nikelj metal hidridno baterijo. Rezultat je tišja in udobnejša vožnja ter boljša odzivnost pogonskega sklopa (avto je lahko opremljen z dodatnim elektromotorjem na zadnji osi in tako s štirikolesnim pogonom), katerega sistemska moč znaša 100 kW (136 KM).
Na krovu je celotna paleta varnostnih pripomočkov in drugih sistemov, vključno s prediktivnimi funkcijami, ki na podlagi navigacijskih podatkov prilagajajo delovanje pogona glede na konfiguracijo ceste (približevanje ovinku ali vrhu klanca, denimo) ter s tem še izboljšajo vozno izkušnjo in obenem pripomorejo k manjši porabi goriva.
Kljub majhnim meram se LBX ponaša s prepoznavno Lexusovo identiteto, vključno s sprednjimi LED-lučmi, še bolj pa z visoko stopnjo kakovosti materialov v kabini in številnimi podrobnostmi, kot so na primer sašiko šivi, značilni za tradicionalni japonski kimono.
Oprema je razdeljena v pet paketov in nekaj dodatkov, sicer pa LBX stane med 30.900 in 37.100 evri oziroma v posebni ponudbi z vključenim popustom in Lexus financiranjem tisočaka manj. Po napovedih Gregorja Mauka, direktorja Toyota Slovenija, bo novi LBX pomenil približno polovico prodaje od skupaj 250 do 400 lexusov na letni ravni, s čemer ciljajo na petodstotni tržni delež v premium segmentu.