Avto.info

Uglajena atmosferka

TEST IN OCENA: Mazda3 e-skyactiv G150 plus

  • Zaradi atmosferske duše se ne zdi poskočna, a stotico doseže v 9,1 sekunde
  • Z blagim hibridom in izklopom valjev je varčna in glede na opremo ne pretirano draga
Avtor: Borut Fakin / Foto: Jernej Prelac
Sobota, 13. avgust 2022

Za Mazdino trojko smo ugotovili in tudi večkrat potrdili, da v svojem razredu izstopa praktično v vseh pogledih. To nedvomno velja za obliko z ostrimi linijami, ki za videz žrtvuje praktičnost in uporabnost. Enako velja za ergonomijo in kakovost materialov ter izdelave, ki sta na očitno premijski ravni. Velja pa tudi za motorje, saj gre za edini model v razredu C, ki ne pozna prisilnega polnjenja. Sprva je bilo nekaj praznine med osnovnim dvolitrskim bencinarjem skyactiv-G z 90 kilovati (122 KM) moči in med močnejšim ter bolj posebnim skyactiv-X 180 s 132 kilovati (180 KM, kasneje 186 KM). Odlično jo je zapolnil skyactiv G150, ki prav tako le z atmosferskim polnjenjem ponuja 110 kilovatov (150 KM) moči in 213 Nm največjega navora.

Iz predhodnih testov vemo, da prav nobeden od naštetih motorjev ne sune v hrbet, odlikujeta pa jih izjemna uglajenost in zveznost delovanja. To velja tudi za tokrat preizkušenega, ki s 150-glavo konjenico zagotavlja popolnoma spodoben pospešek do stotice v 9,1 sekunde in končno hitrost 206 kilometrov na uro.

Ob zelo uglajenem delovanju se pohvali z blago hibridno tehnologijo in sistemom za izklop dveh valjev ob manjših obremenitvah, kar med drugim omogoča majhno porabo goriva. Na testu je ta znašala 6,7 litra na 100 kilometrov, kar je odličen rezultat.

Jasno je, da to ni avtomobil za adrenalinske odvisnike, temveč avtomobil s številnimi vrlinami, ki mu manjka le nekaj živahnosti pri nizkih vrtljajih, na katero so nas navadili s turbom podkrepljeni motorji. Toda, verjemite, pri tej mazdi je ne boste pogrešali. Mi nismo pogrešali niti dodatne moči. Upamo si trditi, da boste zadovoljni tudi z opremo, ki je pri testnem avtu med drugim vključevala prilagodljive žaromete LED, prilagodljivi tempomat, sistem za nadzor mrtvih kotov, ozvočenje znamke Bose … Vse za razumnih 26 tisočakov.
 

Mazda3 e-skyactiv G150 plus
 Vozilo in motor kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: bencinski, vrstni štirivaljnik, 1.998 ccm, 110 kW (180 KM) pri 6.000/min, 213 Nm pri 4.000/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4.460 x 1.795 x 1.435 mm; Medos. razdalja: 2.725 mm; Pnevmatike: 215/45 R18; Masa/nosilnost: 1.349/525 kg; Prtljažnik: 351–1.026 l.
  Največja hitrost:  206 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 9,1 s; Poraba goriva (WLTP): 5,5 l/100 km; Povprečje na testu: 6,7 l/100 km; Izpust CO2: 124 g/km.
  Cena:  osnovni model (G122): 23.0090 €, testno vozilo: 26.140 €; MMS, d. o. o., Ljubljana.
videz, vozne lastnosti, poraba prostornost zadaj, preglednost nazaj brez napak

Oddaj komentar

Hyundai nadaljuje z razvojem nove generacije bencinskih in dizelskih motorjev

Zdi se, da je svet ljubiteljev in poznavalcev avtomobilizma trenutno razdeljen na dv
Novice

Nekateri novi avtomobili so se v Nemčiji podražili tudi do 44 odstotkov!

Inflacija je očitno dosegla nove razsežnosti, podražitev novih avtomobilov pa je
Novice

Ima milijone, v filmih je vozil batmobila in forda GT40, zasebno pa ima 20 let starega pick-upa

Velike hollywoodske zvezde, kot je dobitnik oskarja in dvakratni prejemnik zlatega g
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.