Mazda CX-60
CX-60 tudi z zmogljivim šestvaljnim turbodizlom
Po priključnem hibridu in bencinarju je Mazda za svojega novega največjega športnega terenca predstavila še zmogljiv šestvaljni dizelski stroj.
Sreda, 6. julij 2022
V času, ko veliko proizvajalcev opušča dizelske motorje, pri Mazdi vztrajajo in za model CX-60 predstavljajo trilitrski šestvaljni turbodizel e-Skyactiv-D, ki bo na voljo v izvedbah s 147 oziroma 187 kilovati (200 oz. 254 KM) moči. Slednji bo na izbiro le v kombinaciji s hišnim štirikolesnim pogonom i-Activ AWD.
Obe različici sta opremljeni z blago hibridno tehnologijo z 48-voltnim omrežjem in sistemom Distribution-Controled Partially Premixed Compression Ignition, ki omogoča doseganje več kot 40-odstotne učinkovitosti. Močnejši stroj omogoča pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro v 7,4 sekunde, ob tem pa po meritvenem ciklu WLTP porabi 5,3 litra na 100 kilometrov in okolje izpušča 137 gramov ogljikovega dioksida na kilometer. Za šibkejšo različico Mazda navaja predvsem manjšo porabo in izpuste ogljikovega dioksida, ki znašajo 4,9 litra na 100 kilometrov oziroma 127 gramov na kilometer.
Gre za 3,3-litrski vrstni šestvaljnik, ki je, seveda, bolj uglajen od štirivaljnika, pri čemer tehta približno toliko kot 2,2-litrski stroj iz mazde CX-5.
Novi blagohibridni dizel bo namenjen prvenstveno evropskemu trgu. Priključnohibridni CX-60 bo k nam prispel septembra, medtem ko bo treba na dizelskega počakati do začetka prihodnjega leta.
Oznake:
- blagi hibrid
- CX-60
- Mazda
- šestvaljnik
- turbodizel